Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:49:13 GMT

خاطره میثم مطیعی از مرحوم نوربخش+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۶۰۱

خاطره میثم مطیعی از مرحوم نوربخش+ عکس

بعد از درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، میثم مطیعی خاطره‌ای را از مرحوم نوربخش در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش مشرق، امروز و در جریان بازدید محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان طی یک سانحه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه ناگوار موجی از اندوه را در بین مسئولان و مردم به بار آورد.

در ادامه خاطره‌ای را که میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در صفحه اینستاگرامش از مرحوم نوربخش منتشر کرده ، مشاهده می‌کنید.

مطیعی نوشت:

تنها یکبار دکتر نوربخش را دیدم. حدود یکسال‌ و نیم قبل بود که به مطب آن مرحوم مراجعه کردم. به عنوان جراح ارتوپد مرا معاینه کرد. دقت و شرافت کاری‌اش در کسوت یک پزشک نمایان و تحسین برانگیز بود. 
خبر فوت ناگهانی‌اش تلنگری برای همه‌ی ما است.‌

شادی روحش فاتحه و صلواتی در این شب جمعه نثار کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف اینستاگرام تصادف مرحوم میثم مطیعی نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ روستای سبزوار با جمعیت ۱۰۰۰ ‌نفری آب شرب ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار خراسان رضوی گفت: حدود هزار نفر از جمعیت روستایی در ۱۲ روستای شهرستان سبزوار فاقد شبکه آبرسانی هستند. - اخبار استانها -

 حسین ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار اظهار داشت: شهرستان سبزوار در تامین آب آشامیدنی مصرفی شهروندان با کسری توان تولید آب به میزان 376 لیتر بر ثانیه مواجه است.

وی وجود این مشکل را موجب بروز اختلال در آبرسانی به مشترکان دانست و رفع آن را نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی خواند و گفت: پیشنهادهای فنی در خصوص کسری توان تولید آب به استان داده شده و برطرف شدن این مشکل نیازمند تامین اعتبار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار به مشکل آبرسانی به نواحی روستایی شهرستان اشاره کرد و افزود: اکنون 12 روستای شهرستان همچنان شبکه آبرسانی ندارند و با تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

وی این روستاها را مربوط به بخش روداب سبزوار و در مجموع دارای 371 خانوار و حدود هزار نفر جمعیت عنوان کرد و گفت: "فیلشور، چاه ستاره، چهلقانی، برگو، اُجنورد، حمیره، دریاچه، بِنِسبُرد، نورآباد، توتبان، صبری و کلاوی" روستاهای فاقد آب شرب هستند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت مدیرعامل شرکت ملی نفت از محل تامین منابع مالی
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • ۱۲ روستای سبزوار با جمعیت ۱۰۰۰ ‌نفری آب شرب ندارد
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • «پسر دلفینی ۲» ساخته می‌شود
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • بیش از ۹۰ درصد کارفرمایان ما کارگران دیروز هستند / تصمیم گیری‌ها در سازمان تامین اجتماعی در محیط سالم و شفاف اتخاذ شود
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس