Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ظهیر ثباتی شامگاه پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری دومین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در قم اظهار داشت: این برنامه به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی پیامبر مهربانی و حضرت خدیجه کبری(س) در روز شنبه ۲۶ آبان ماه در محل نمایشگاه دائمی قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: حجت الاسلام فرحزاد از کارشناسان برجسته حوزه خانواده و همچنین صابر خراسانی از شاعران آیینی کشور در این مراسم اجرای برنامه خواهند داشت و مهران غفوریان از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون نیز دقایقی برای حاضرین برنامه اجرا می‌کند و مجری گری مراسم نیز بر عهده سید علی ضیا از مجریان توانمند و جوان کشور است.

حجت الاسلام ثباتی افزود: عروسک جناب خان نیز در این مراسم اجرای برنامه خواهد داشت و در پایان مراسم به قید قرعه به پنج نفر از حاضرین هزینه سفر به کربلا اعطا خواهد شد.

وی بیان داشت: این مراسم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۶ آبان ماه آغاز خواهد شد که به صورت مستقیم از شبکه قم نیز پخش می‌شود.

ثباتی ادامه داد: هدف از برپایی اینگونه مراسم آن است که نشان دهیم در شادی اهل بیت(ع) شاد هستیم و در عزاداری‌های آنها غمگین؛ البته این تأکیدات در روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز وجود دارد.

وی گفت: دست اندرکاران ایستگاه صلواتی به سوی ظهور نیز در اطراف محل برپایی مراسم با برپایی ایستگاه صلواتی از مهمانان پذیرایی خواهند کرد و اتوبوس‌هایی نیز برای بازگشت شرکت کنندگان از این مراسم به میادین اصلی شهر در نظر گرفته شده است.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) اضافه کرد: امیدواریم در این مراسم جشن، شاهد حضور بیش از ۵ هزار نفر همشهریان قمی باشیم که ۱۰۰ خادم مسئولیت برقراری نظم و انضباط مراسم را بر عهده خواهند داشت.

وی عنوان کرد: موسسه حضرت خدیجه(س) تلاش کرده وابسته به سازمان و یا ارگانی نباشد و در این برنامه نیز مشارکت ویژه از سوی دستگاه‌ها نداشتیم.

حجت الاسلام ثباتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف تشکیل موسسه حضرت خدیجه(س) بیان داشت: این موسسه از سال ۹۴ با هدف توسعه فرهنگ زیارت که به عنوان مجری طرح زیارت اولی‌ها شناخته شده تشکیل شده است.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: تا به امروز ۲۴ هزار زائر اولی به شهر مقدس قم و ده هزار زائر اولی به شهر مشهد مقدس و همچنین ۳۵۰۰ زائر اولی به کربلای معلی مشرف شدند که تمامی هزینه‌های آنان بر عهده موسسه حضرت خدیجه(س) بوده است.

وی یکی دیگر از اهداف تشکیل موسسه حضرت خدیجه(س) را احیای نام و مرام مادران و همسران اهل بیت(ع) برشمرد و افزود: کتابی در این زمینه تولید و چاپ شده است که نگاه متفاوتی به زندگی حضرت خدیجه(س) و پیامبر اسلام(ص) دارد که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است.

کد خبر 4459586

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص حضرت خدیجه س قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود