Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج - ايرنا - استاندار کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه براي بهره برداري از ساختمان جديد استانداري اين استان 220 ميليارد ريال اعتبار نياز است گفت: اين طرح 47 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

به گزارش ايرنا، علي محمد احمدي روز جمعه به همراه جمالي نژاد رياست سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور در بازديد از اين طرح اظهار داشت: تاکنون در اين طرح 137 ميليارد ريال هزينه شده است که در 6 طبقه، هفت سالن جلسات و 160 اتاق در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: اين طرح در زميني به مساحت 12 هزار متر مربع از سال 92 اجرايي شده است.
احمدي افزود: با ساخت و بهره برداري اين طرح مشکل کمبود فضاي فيزيکي مجموعه استانداري و معاونت‌هاي مختلف آن برطرف مي‌شود.
از ديگر برنامه‌هاي جمالي نژاد در سفر به استان کهگيلويه و بويراحمد شرکت در جلسه شهرداران و روساي شوراي اسلامي شهرستان‌ها، جلسه با حضور استاندار و مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، شرکت در جلسه شوراي ترافيک استان، شرکت در مراسم کلنگ زني بلوار 45 متري شرف آباد، بازديد از پل چهارم بشار و بازديد از جاده ورودي آبشار ياسوج خواهد بود.
7531/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج