Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@19:29:31 GMT

سلفی امین حیایی با خانم‌های بازیگر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۶۹۶

سلفی امین حیایی با خانم‌های بازیگر +عکس

رکنا: امین حیایی تصویری از خودش پشت صحنه نمایش "محبوبه‌ها" به کارگردانی ژاله صامتی منتشر کرد.

امین حیایی که به تماشای نمایش "محبوبه‌ها" رفته بود، با بازیگران این نمایش سلفی گرفت. در نمایش "محبوبه‌ها" به کارگردانی ژاله صامتی بازیگران زن نقش‌های عمده را بازی می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به مارال فرجاد، معصومه رحمانی و پریسا محمدی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جناره خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلای که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج محیط‌بان وظیفه شناش همدانی به اعدام محکوم شد ! این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: عکس بازیگر امین حیایی نمایش ژاله صامتی عکس فیلم ایران اعدام دختر رئیس تهران دستگیر ماه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی

تعداد سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی بالاست، اما هنوز زمان انتشار بسیاری از آن‌ها مشخص نشده است.

به گزارش فیلم نیوز، در این پرونده نگاهی داریم به سریال‌هایی که در آستانه انتشار توسط پلتفرم‌های مختلف هستند. علاوه بر سریال‌هایی که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم فصل دوم سریال «هفت» ساخته کیارش اسدی زاده نیز از جمله تولیداتی است که در نوبت انتشار به سر می‌برد.

زخم کاری ۳ | محمدحسین مهدویان | فیلیمو

جواد عزتی در نمایی از سریال «زخم کاری»

بعد از اینکه «زخم کاری ۲» به خاطر بیراهه رفتن داستان و کمرنگ شدن شخصیت مالک، نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند، محمدحسین مهدویان «زخم کاری ۳» را با محوریت شخصیت مالک با بازی جواد عزتی کلید زد تا بار دیگر سریال را به دوران اوجش برگرداند. روز ۲۱ فروردین اعلام شد که «زخم کاری ۳» مجوز انتشار دریافت کرده و به نظر می‌رسد به‌زودی در پلتفرم فیلیمو منتشر شود. فصل اول این سریال براساس نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر ساخته شده بود و مهدویان در فصل دوم سعی داشت از نمایشنامه «هملت» این نویسنده بزرگ اقتباس کند. در فصل سوم نیز داستانش را براساس یکی دیگر از نمایشنامه‌های این نویسنده شهیر که گفته می‌شود «ریچارد سوم» است، بنا کرده. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و… بازیگران اصلی این فصل زخم کاری هستند.

قطب شمال | امین محمودی‌یکتا | فیلیمو

نازنین بیاتی در نمایی از سریال «قطب شمال»

جمعه سی ویکم فروردین سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا به پایان رسید و از هفته آینده سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی‌یکتا جایگزین آن در پلتفرم فیلیمو خواهد شد. این اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتاست. او پیش از این به عنوان دستیار کارگردان در پروژه‌هایی فعالیت داشته است. «قطب شمال» براساس فیلمنامه مشترک حامد فضلی و امین محمودی یکتا ساخته شده و اقتباسی از رمان مشهور «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوماست. طبق اطلاعاتی که درباره فیلم منتشر شده، زنی و شوهری در آستانه ازدواج قربانی خیانتی می‌شوند و مرد به زندان می‌افتد و قبل از اینکه بتواند انتقامش را از مردی به نام سامان بگیرد می‌میرد. پسر آن‌ها بزرگ می‌شود و بعد از آشنایی با یک دختر، تصمیم می‌گیرد انتقام پدرش را از سامان بگیرد و …این سریال به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان ساخته شده و فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نگار فروزنده، نازنین بیاتی، عباس جمشیدی‌فر، شهرام قائدی، فرزاد حسنی و … بازیگران آن هستند.

ازازیل | حسن فتحی | نماوا

پریناز ایزدیار در نمایی از سریال «ازازییل»

«ازازیل» به کارگردانی حسن فتحی این روز‌ها برای انتشار در پلتفرم نماوا در مرحله تصویربرداری قرار دارد. این سریال ابتدا قرار بود به کارگردانی ابوالحسن داوودی ساخته شود، اما بعد از مدتی کارگردانی آن به حمیدرضا قربانی منتقل شد و در این نقل وانتقال‌ها برخی بازیگران تغییر کردند. پس از آن بود که اعلام شد باز هم کارگردان تغییر کرده و نهایتا تولید سریال به حسن فتحی واگذار شده است. درحال حاضر نام پری‌ناز ایزدیار، پیمان معادی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان به عنوان بازیگران قطعی سریال اعلام شده است. حسن فتحی بعد از دو سریال تاریخی «شهرزاد» و «جیران» و ساخت فیلم تاریخی «مست عشق»، سریال جدیدش را در همین دوره‌وزمانه خودمان روایت می‌کند و آنطور که شنیده می‌شود اثری پلیسی است. زمان پایان تولید و انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

بی‌عاطفه | کمال تبریزی | آی‌نت

کمال تبریزی که این اواخر به خاطر پخش «سرزمین مادری» در مرکز توجه‌ها قرار داشت و به واسطه کیفیت بالای فصل اول این سریال با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو بود، اخیرا دست به کار تولید سریالی برای پلتفرم جدید آی‌نت زده است. این سریال براساس فیلمنامه امیرعباس پیام و به تهیه‌کنندگی محمدصادق میرکریمی تولید می‌شود. حضور رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار و حامد بهداد از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این ساخته کمال تبریزی قطعی شده است. این کارگردان صاحب‌نام اولین‌بار در ابتدای دهه نود سریال کمدی «ابله» را برای شبکه خانگی ساخت، اما موفقیتی در این عرصه به دست نیاورد. بعد از آن دیگر سریالی نساخت تا اینکه بالاخره بعد از ده سال «سرزمین مادری» بعد از ده سال از محاق خارج شد و روی آنتن رفت. باید دید «بی‌عاطفه» در کارنامه تبریزی چه جایگاهی به دست خواهد آورد.

سووشون | نرگس آبیار | نماوا

بهنوش طباطبایی و میلاد کیمرام در نمایی از سریال «سووشون»

مراحل تولید سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار هم به پایان رسیده و آماده انتشار توسط پلتفرم نماوا است. آنطور که پیشتر اعلام شده بود قرار است همزمان با اعطای امتیاز پخش آن به پلتفرم‌های خارجی، در سطح بین‌المللی هم منتشر شود. نرگس آبیار این سریال را با نگاهی به رمان جاودانه سیمین دانشور جلوی دوربین برده است. تهیه‌کنندگی «سووشون» را محمد حسین قاسمی بر عهده دارد و بازیگرانی، چون بهنوش طباطبایی، میلاد کیمرام، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه و آزاده صمدی در آن ایفای نقش کرده‌اند. «سووشون» اولین تجربه کارگردانی نرگس آبیار در عرصه سریال سازی است که در سه فصل ده قسمتی منتشر می‌شود.

در انتهای شب | آیدا پناهنده | فیلم‌نت

آیدا پناهنده بعد از ساخت فیلم‌های موفقی مثل «ناهید»، «اسرافیل» و «تی‌تی»، اخیرا مینی‌سریال «در انتهای شب» را به عنوان اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی برای پلتفرم فیلم‌نت ساخته است. این سریال ۹ قسمتی که پیش‌تر «محبوبه شب» نام داشت، براساس فیلمنامه مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری تولید شده است. اواخر سال گذشته از پوستر سریال رونمایی شده، اما هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست. پارسا پیروزفر بعد از همکاری با پناهنده در فیلم سینمایی «تی‌تی»، ایفاگر نقش اصلی این سریال هم هست. او به همراه هدا زین‌العابدین، در نقش‌های اصلی این سریال ظاهر شده‌اند. هنوز اسامی سایر بازیگران این سریال به طور رسمی اعلام نشده است.

بلیت یک‌طرفه | پوریا حیدری | نماوا

علی شادمان در نمایی از سریال «بلیت یک طرفه»

«بلیط یک‌طرفه» به کارگردانی پوریا حیدری، سریالی پلیسی معمایی است که ماجرا‌های آن در ترکیه روایت می‌شود. علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، امین شعرباف و چند بازیگر از کشور‌های ترکیه، لبنان و آمریکا از جمله ارکان پتک کایا و کیدا رمضان در آن نقش آفرینی کرده‌اند. پیش از این قرار بود پیمان معادی هم در این سریال بازی داشته باشد، اما به خاطر هم‌زمانی با «افعی تهران» از پروژه انصراف داد. این سریال در ۲۰ قسمت تولید شده و به احتمال زیاد در پلتفرم نماوا منتشر می‌شود. علی شادمان پیش‌تر در دو سریال «یاغی» و «می‌خواهم زنده بمانم» موفقیت‌های زیادی در شبکه نمایش خانگی به دست آورده بود.

بازنده | امین حسین‌پور | فیلیمو

صابر ابر همراه با علیرضا کمالی و امین حسن‌پور (کارگردان) سر صحنه سریال «بازنده»

امین حسین‌پور که سال ۱۴۰۱ سریال کوتاه «درمانگر» را به عنوان تجربه‌ای جدید برای پلتفرم فیلیمو ساخته بود، سال گذشته برای دومین بار تصمیم گرفت دست به کار تجربه‌ای جدید شود. «بازنده» سریالی جنایی و رازآلود، با محوریت شخصیتی به نام کارآگاه کیانی است که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و راز‌هایی بزرگ از یک خانواده را برملا می‌کند. نقش کارآگاه کیایی را علیرضا کمالی ایفا کرده و علاوه بر او، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، پیمان قاسم‌خانی و … هم در این سریال بازی کرده‌اند. «بازنده» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور قرار است توسط پلتفرم فیلیمو منتشر شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

پوکر | رضا دادویی

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی در مرحله فیلمبرداری است و هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است. در این سریال شهاب حسینی و امین حیایی برای اولین‌بار کنار هم قرار گرفته‌اند؛ بازیگرانی که سابقه دو سه دهه فعالیت را در سینما و تلویزیون دارند، اما هیچ‌گاه پیش از این باهم همبازی نشده‌اند. علاوه بر این دو بازیگر، نیکی کریمی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان هم در آن بازی دارند. شهاب حسینی و نیکی کریمی پیش‌تر در فیلم‌های «واکنش پنجم» و «سوت پایان» و همچنین سریال «سرزمین مادری» همبازی بودند و نیکی کریمی و امین حیایی هم در «شام عروسی»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «آقازاده» تجربه همکاری داشتند.

مادرخوانده | امیر پورکیان | پلی

بهاره کیان‌افشار در نمایی از سریال «مادرخوانده»

امیر پورکیان که چند سال قبل سریال «ممنوعه» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود، چند وقتی است سریال جدید «مادرخوانده» را تولید کرده است. آناهیتا درگاهی بازیگر نقش اصلی این سریال است و بهاره کیان‌افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی و… بازیگرانی هستند که در «مادر خوانده» به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان «مادرخوانده» آمده که دیگر دوران قدرت پدرخوانده‌ها گذشته و حالا نوبت به مادرخوانده‌ها رسیده است. این سریال در پلتفرم جدید «پلی» منتشر خواهد شد.

بی تو می‌میرم | عباس مرادیان | پلی

مهران غفوریان در نمایی از سریال «بی تو می‌میرم»

«بی تو می‌میرم» به کارگردانی عباس مرادیان یکی از سریال‌های پر بازیگر شبکه نمایش خانگی است که علاوه بر ایران در ارمنستان، گرجستان و ترکیه هم تصویربرداری شده است. یک سریال عاشقانه و معمایی است که در جا‌هایی با مسائل امنیتی و اطلاعاتی هم گره می‌خورد. رضا کیانیان، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌نیا، الیاس یالچینتاش، مهران غفوریان، امیرمهدی ژوله، یکتا ناصر، شقایق دهقان، علی اوجی، ثریا قاسمی، فریبا نادری، آشا محرابی، شهین تسلیمی، رضا توکلی، رضا رویگری و سارا محمدی در آن بازی دارند. مراحل تولید این سریال به پایان رسیده، اما مشخص نیست چه زمانی منتشر خواهد شد. «بی تو می‌میرم» هم در پلتفرم «پلی» منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی