Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:06:57 GMT

قیمت فعلی نان عادلانه نیست/ مشکلات نانوایان حل شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۷۰۱

قیمت فعلی نان عادلانه نیست/ مشکلات نانوایان حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر زارعی شامگاه پنجشنبه در همایش ملی روز نان که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: صنف نانوایان زحمات و تلاش‌های زیادی را برای پخت نان متحمل می‌شوند و امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان ملی بخشی از مشکلات صنف خبازان را که همواره حامی انقلاب اسلامی و مردم بودند برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: نانوایان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن همواره به ملت خدمت کرده‌اند که می‌بایست قدردان آنان باشیم.

رئیس اتحادیه نانوایان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت باید به مشکلات نانوایان توجه لازم را داشته باشد، افزود: انتظار جامعه نانوایان آن است که مشکلات آنان از سوی مسئولان کشوری مورد بررسی قرار گیرد و تصمیماتی در راستای کاهش فشارهای اقتصادی بر آنان اتخاذ شود.

کیفیت نان در نانوایی‌های خصوصی بالاتر است

وی بیان داشت: بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف بیشتر از بخش دولتی توفیقاتی داشته است که در عرصه نان نیز شاهدیم نانوایی‌های خصوصی دارای کیفیت بالاتری از نانوایی‌های دولتی هستند.

زارعی قیمت فعلی نان در کشور را ناعادلانه برشمرد و افزود: قیمت نان با توجه به هزینه‌های تولید عادلانه نیست و نانوایان با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه‌ هستند و باید قیمت نان در کشور بازنگری شود.

وی یکی از علل بروز مشکلات و پایین بودن کیفیت نان را قیمت پایین نان دانست و افزود: دولت باید هزینه‌های جاری نانوایان را در نظر بگیرد و بر اساس آن قیمت‌گذاری صورت گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان قم با بیان اینکه نانوایی‌های استان قم هم اکنون مشکلات اقتصادی زیادی دارند، افزود: در این همایش نانوایان منتخب سراسر کشور حضور دارند که انتظار آنها از دولت؛ حمایت بیشتر از این صنف است.

تلاش برای حل مشکلات اقتصادی نانوایان

وی تصریح کرد: برای تولید نان با کیفیت در جامعه و حصول رضایت مردم و نانوایان نیازمند توجه جدی دولت و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی نانوایان هستیم.

زارعی از نانوایان سراسر کشور خواست تا با برقراری ارتباط بیشتر با نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی آنان را با مشکلات این صنف آشنا کنند و از آنان بخواهند که پیگیر حل مشکلات آنها در مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین و مقررات حمایت‌گر از نانوایان باشند.

وی تصریح کرد: اعتصاب و یا انجام اقدامات غیرقانونی راه حل مناسبی برای پیگیری مطالبات نیست و نانوایان همواره خود را وفادار انقلاب و نظام اسلامی دانسته‌اند و بیشتر آنان نیز از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

کد خبر 4459585

منبع: مهر

کلیدواژه: قم نان نانوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی پیری امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

کد خبر 746757

دیگر خبرها

  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی