Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:53:44 GMT

مقامات کشوري درگذشت نوربخش را تسليت گفتند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۷۵۲

مقامات کشوري درگذشت نوربخش را تسليت گفتند

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا-جمعي از مقامات و شخصيت هاي کشور در پي درگذشت مديرعامل و معاون سازمان تأمين اجتماعي در جريان سانحه رانندگي با ارسال پيام هاي جداگانه اي تسليت گفتند.

به گزارش ايرنا،سيدتقي نوربخش، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و عبدالرحمان تاج الدين، معاون امور مجلس اين سازمان که عصر روز گذشته «پنجشنبه» در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگي مصدوم شده بودند، بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان حکيم جرجاني گرگان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخي از اين پيام ها شامل موارد زير است:
*** پيام تسليت وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح
در پيام تسليت امير سرتيپ حاتمي آمده است: سانحه رانندگي هولناکي که منجر به ضايعه از دست رفتن دو مدير شايسته و مجاهد و دو انسان دلسوز، آقايان «سيدتقي نوربخش» مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي و «عبدالرحمن تاج الدين» معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي گرديد، چنان سخت و دردناک بود که اندوه ما از اين واقعه دردناک قابل وصف نيست ولي در برابر تقدير حضرت پروردگارچاره‌اي جز تسليم و رضا نيست.
`بي شک مردم قدرشناس جمهوري اسلامي ايران تلاش مجاهدانه و بي دريغ اين مديران دلسوز و شيفته خدمت را از ياد نخواهند برد و براستي که مديران خدوم در قلب و ذهن پاک ملت جاويدان خواهند بود.`
`اينجانب اين حادثه جانگداز و سخت را به مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، ملت شريف ايران اسلامي و خانواده داغدار اين عزيزان تسليت عرض نموده و از درگاه ايزد منان براي آن بزرگواران غفران الهي مسالت دارم.`
***پيام تسليت علي اکبر ولايتي
در پيام تسليت رئيس هيئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامي آمده است:مرحوم دکتر نوربخش از مديران متعهد و با تجربه کشور و يک پزشک ارزشي بود که همواره در مسير خدمت به مردم تلاش نمود و اثرات ارزشمندي را نيز بر جاي گذارد و همراه ايشان مرحوم تاج الدين نيز از مديران فعال و شايسته کشور بودند که فقدان اين دو همراه، بسيار تاسف برانگيز است .
اينجانب ضايعه درگذشت اين دو عزيز را به خانواده و بازماندگان و همچنين همراهان اين دو عزيز در سازمان تامين اجتماعي تسليت گفته، صبر و اجر آرزومندم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهي مسئلت مي نمايم.
***پيام تسليت معاون علمي و فناوري رييس جمهوري
سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهوري نيز در پيامي ضمن تسليت درگذشت سيد محمدتقي نوربخش و عبدالرحمان تاج الدين به خانواده هاي اين دو مرحوم و همکاران آنها در سازمان تامين اجتماعي، افزود: درگذشت آدمي؛ يک اندوه دارد و فقدان يک خدمتگذار؛ هزار رنج. حوادث، دست ناپيداي کائنات از براي يادآوري ناپايداري روزگار است. ناگزير از سلطه حادثه، عزيزي ديگر از ميانمان رفت.
دکتر سيدمحمدتقي نوربخش انساني شريف و مديري توانمند و متخصص بود که تا آخرين لحظه زندگي ارزشمندش مفيد و اثرگذار ماند. همراهي و حمايت تمام قد ايشان درمسير حمايت از شرکت هاي دانش بنيان که عرصه افتخار و توانايي جوانان سربلند ايران اسلامي است، نشانه بلندنظري و درک از نوآوري آن بزرگوار بود که هيچگاه اين بارزه، فراموشمان نخواهد شد.
***پيام تسليت وزير آموزش و پرورش
وزير آموزش و پرورش نيز در پي درگذشت رئيس سازمان تامين اجتماعي و معاون اين سازمان در سانحه رانندگي، پيام تسليتي صادر کرد.
در پيام سيدمحمد بطحايي آمده است: بدون شک عروج شهادت گونه اين عزيزان در حين خدمت، نام و ياد آنها را در دل مردم عزيز ايران زنده نگه مي دارد. اينجانب مصيبت وارده را به خانواده هاي داغدار تسليت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال علو درجات براي اين عزيزان و صبر و بردباري براي بازماندگان مسئلت دارم.
*** پيام تسليت وزير ورزش و جوانان
وزير ورزش و جوانان نيز در پيامي درگذشت «سيد تقي نوربخش» مدير عامل سازمان تامين اجتماعي و «عبدالرحمان تاج الدين» معاون حقوقي و پارلماني اين سازمان را به مردم و دولت تدبير تسليت گفت.
مسعود سلطاني فر در اين پيام تضمن تسليت درگذشت اين دو مدير دولتي به مردم و دولت براي بازماندگان داغدار آنان صبر و سلامتي آرزو کرد.
*** پيام تسليت وزير راه و شهرسازي
«محمد اسلامي» با ارسال پيامي درگذشت مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و معاون حقوقي و امورمجلس اين سازمان را به ملت ايران و بازماندگان به ويژه خانواده هاي داغدار و وزير و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي تسليت گفت.
وي که براي افتتاح آغاز عمليات اجراي خط ريلي به کرمان سفر کرده بود، در پيام تسليت خود آورده است: درگذشت سيدتقي نوربخش‌ رئيس سازمان تأمين اجتماعي و عبدالرحمن تاج‌الدين معاون حقوقي و امورمجلس اين سازمان را که از خانواده بزرگ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي بودند را به خانواده محترم اين عزيزيان، وزير و کارکنان اين وزارتخانه تسليت عرض مي نمايم.
ادامه دارد ....
سيام 1053**1440
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه