Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@18:41:42 GMT

امدادرسانی به121نفردربرف وکولاک

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۸۹۶

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال و احمر وضعیت امدادرسانی در برف و کولاک در ۶ استان متأثر و ۷ استان متأثر در سیل و آب گرفتگی تشریح کرد. ناطقان: مرتضی ریئسی درباره عملیات برف و کولاک طی ٢٤ ساعت گذشته اظهار داشت: ٩تیم شامل٣٠ نفر امدادگر در ۵ استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی متاثر برف و کولاک بودند در در ٦محور و مناطق عشایرنشین امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود:به ١٢١نفر امدادرسانی شده و ۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند، همچنین ٣نفر انتقال به مناطق امن و ١٠دستگاه رهاسازی خودرو از برف شده است.

رئیس امداد ونجات در ادامه با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از٢٤ تا ٢٥آبان در استان‌های متاثر ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان گفت: ١٣شهر، روستا و مناطق عشایرنشین درحال امدادرسانی هستند و به ١١٨نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه ٢٠تیم شامل ٧٢ نفر در مراحل امدادرسانی حضور دارند، تصریح کرد: ۲۱ واحد تخلیه آب از منازل مسکونی انجام شده است. منبع: میزان برچسب ها: امدادرسانی ، برف ، کولاک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امدادرسانی برف کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای این جمعیت درپی هشدار بارندگی‌های شدید، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وحید شعبانی عصر امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، ادامه داد: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیروهای امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.  

او گفت: امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیازها باشند.

وی افزود: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی