Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم امدادی نجات‌غریق ایران در حالی به مدال طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ استرالیا رسید که ایلخان نوری، رییس فدراسیون را در ترکیب خود داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  از صبح امروز (جمعه) ۲۵ آبان ۱۳۹۷ در جریان برگزاری اولین روز رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جهان ۲۰۱۸ استرالیا، تیم‌ ‌ملی امدادی نجات غریق ایران با ترکیب ایلخان نوری (رییس فدراسیون نجات غریق ایران)، محمد ناظری، سهیل آشتیانی و حمید قدسی‌نژاد موفق شد در رقابت ماده چهار در ۵۰ متر با مانع امدادی با پشت سر گذاشتن همه رقیبان در جایگاه نخست قرار بگیرد و صاحب مدال طلای این دوره از مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین مدال کاروان اعزامی نجات غریق کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهان در روز اول این مسابقات بود که توسط  تیم ماده امدادی چهار در ۵۰ متر با مانع به دست آمد.

این مدال در حالی به نام ایران ثبت شد که ایلخان نوری (رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی) نیز در ترکیب این تیم قرار داشت، این برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان است که یک رییس فدراسیون  به عنوان ملی‌پوش نیز در ترکیب تیم قرار بگیرد و مدال آوری کند.

 تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان استرالیا در بخش انفرادی سه مدال (یک طلا، یک نقره و یک برنز ) را نیز کسب کرد. بر همین اساس سهیل آشتیانی در رقابت ماده ۲۰۰ متر با مانع طلا گرفت تا اولین مدال طلا را برای کاروان اعزامی نجات غریق کشورمان به ارمغان بیاورد. همچنین حمید قدسی‌نژاد در این ماده دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان نجات غریق محمد ناظری کاپیتان تیم‌ ‌ملی ایران و پر افتخارترین ورزشکار تاریخ این ورزش در رقابت‌های جهانی موفق شد در رقابتی نزدیک و فشرده با سایر رقبایش مدال برنز را به نام خود به ثبت برساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایلخان نوری فدراسیون نجات غریق نجات غريق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان