Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی گفت: طرح یکپارچه‌سازی مدیریت حوزه شهری در اردبیل با هدف رسیدن به یک مدل جامع اجرا می‌شود که در این زمینه نیازمند تعامل افزایی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: باید با احصای نیازهای شهری به صورت کارشناسانه و تخصصی به اهداف خود در راستای مشکل هسته ترافیک شهری جامه عمل بپوشانیم تا پس از نصب دوربین‌ها هیچ کم و کاستی در مرکز مانیتورینگ شهر مشاهده نشود و بتوانیم با فرهنگ‌سازی مناسب به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از لزوم طراحی و تجهیز مرکز ترافیک شهری به عنوان یک نیاز مبرم در مدیریت شهری نیز گفت: باید در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد تابتوانیم طرح نظارت برترافیک شهری را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم و با نصب دوربین‌ها به منظور ثبت تخلفات و پلاک خوانی خودروها از بروز تخلفات جلوگیری به عمل آوریم.

ندائی اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم در ارتباط با اجرای این طرح با شهرداری اردبیل به عمل آمده و تفاهم‌نامه‌ با شرکت‌های مربوطه به این منظور منعقد شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در کنار پروژه‌های انسان‌محور اولویت اساسی است چرا که این مسئله می‌تواند در توسعه و پیشرفت شهر نقش موثری ایفا کند و این موضوع نیازمند تعاملات همه‌جانبه با مسئولان مربوطه است.

موسی کنعان‌پور اظهار کرد: استفاده از ایده‌های نوین با در نظر گرفتن جوانب مختلف برای دستیابی به توسعه شهری یک اولویت مهم است که در این زمینه باید با احصای مشکلات شهری نسبت به رفع آن اقدام شود تا بتوانیم خروجی‌های مورد نظر را در این زمینه به دست آوریم و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/س

توسعه شهری با بهره‌گیری از طرح جامع یکپارچه‌سازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه شهری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی صبح سه شنبه در دیدار صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر در اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌های بزرگ هنری در رشته های مختلف در جامعه فعالیت می کنند اما به نظر می رسد این‌ سرمایه ها محصول سیستم نیستند که اگر محصول سیستم بودند یک نفر نمی‌شدند و طبیعتاً ما تعداد عظیمی از این شخصیت‌ها را صاحب می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در یک پیچ تاریخی بزرگ از حیث اخلاقی، احساسی و عواطف به ویژه از نظر احیای احساسات جمعی نیاز ضروری به زبان هنر داریم.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه هنر از جامعه و جامعه از هنر نباید جدا شود، گفت: هنر فاخر هنری است که گره های حساس جامعه معاصر را باز کند

عاملی بیان کرد: ما از نظر هنری به بعضی نقاط حساس و سرنوشت ساز باید وارد بشویم به عنوان مثال در مسئله طلاق هرچه نگاه شود یک تولید خوبی دیده نمی شود در حالی که طلاق این قدرت را دارد که عرش و کل کائنات را به لرزه در بیاورد.

وی افزود: این تعبیر برای این است که عمق و وسعت خرابی این ناهنجاری اجتماعی برای جامعه تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما در شورای فرهنگ عمومی هم از بعد نظری و تحقیقی و هم از بعد عملی در موضوع طلاق بسیار کار کردیم آخر سر به این نتیجه رسیدیم که جای فعالیت های هنری در این باب جدا خالی است.

عاملی تصریح کرد: انتظار داریم سرودهای جدید توسط مجموعه های هنری تولید شود که متاسفانه در این زمینه شاهد نوآوری چندان نیستیم.

وی ادامه داد: البته هنرمندان خوبی در این عرصه داریم اما حمایت مالی نمی شوند.

کد خبر 6086139

دیگر خبرها

  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر
  • صنعت ریلی کشور نیازمند یک استراتژی یکپارچه
  • همکاری رهتاب و بانک ملی برای ایجادبستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی