Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مراسم تشییع و بدرقه پیکر رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی در گرگان، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم، کارگران و مسئولان در این مراسم، اظهار کرد: شما میزبان خوب بودید و حیف بود آن ها در بستر جان دهند؛ باید در خدمت جان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی ادامه داد: آن ها خالصانه به مردم خدمت کردند و شاهد آن این است که نوربخش در تهران نمی توانست خانه تهیه کند و تا مدت ها در هتل می خوابید.

وی با بیان این که نوربخش نصف حقوق خود را قبول نکرد، افزود: نوربخش در استفاده بیت المال حساس بود و از پول خود هدیه به مهمان داد و میگفت از پول بیت المال نباید برای مهمانان هدیه تهیه کرد.

ربیعی گفت: چرا برخی درباره مسئولان سیاه نمایی می کنند؟ ما اینچنین مسئولان خدومی داریم که در اربعین و عاشورا، حتی تا ساعت یک شب سرکار بود.

وی تاکید کرد: آن ها در جبهه حضور داشتند و مطمئن هستم آن ها خود نمی خواستند در بستر فوت کنند.

ربیعی گفت: شما مردم با حضور خود نشان دادید که قدردان کسانی که برای معاش شما تلاش می کنند، هستید.

انتهای پیام/س

مراسم تشییع و بدرقه پیکر رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلالی‌ها یکی از محبوب‌ترین اعضای این تیم به‌شمار می‌رود که همواره مورد توجه هواداران قرار داشته است.

در چنین شرایطی هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی با غیبت مهدی هاشمی‌نسب روبه‌رو شدند.

بسیاری از طرفداران استقلال دنبال مهدی هاشمی‌نسب می‌گشتند تا با او عکس یادگاری بگیرند و خاطرات گذشته را زنده کنند. در نهایت اما مشخص شد هاشمی‌نسب به دلیل انجام برخی امور شخصی از جواد نکونام مرخصی گرفته و در تمرین امروز حضور پیدا نکرده است.

در نهایت طرفداران استقلال که به کمپ مرحوم حجازی رفته بودند بدون دیدار با مهدی هاشمی‌نسب محل را ترک کردند و نتوانستند مربی خود را ببینند.

دیگر خبرها

  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود