Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بیانیه وزراتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

"انا لله و انا الیه راجعون

ضمن تسلیت ضایعه درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در تصادف دلخراش رانندگی به اطلاع می رساند، مراسم تشییع آن دو عزیز سفر کرده روز جمعه مورخ ۲۵ آبان ۹۷ ساعت ۱۳ از بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سید محمدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین عصر دیروز در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شدند و در بیمارستان جان باختند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع صدیقه بزم آرا مادر شهیدان روحبخش، امروز پس از اقامه اذان ظهر و عصر در مشهد از حسینیه پیروان دین نبوی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 پیکر مادر شهیدان روحبخش پس از مراسم تشییع و طواف در آستان ملک پاسبان رضوی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مردم متدین و شهید پرور مشهد الرضا و برخی از مسئولان، به قطعه میرزا جواد آقا تهرانی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) منتقل و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان روحبخش در سن ۹۱ سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • انجام ۷۰ درصدی شخم زمستانه شالیزارهای بندرانزلی
  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • اجرای ۷۰۰ نمایش خیابانی در ۳۵۰ نقطه شهر مشهد