Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:32:47 GMT

کبودراهنگ صدرنشین لیگ برتر کبدی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۹۹۳

کبودراهنگ صدرنشین لیگ برتر کبدی کشور شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات کبدی همدان گفت: تیم فتح کبودراهنگ صدرنشین دور مقدماتی سیزدهمین لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور شد.

محمود کوثری فرد روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها که هم اکنون به میزبانی سالن ولایت شهرستان کبودراهنگ از توابع استان همدان در جریان است، تیم میزبان با 2 برد پیاپی در صدر جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین تیم پایا تردینگ آذربایجان غربی با یک برد و یک شکست در جایگاه دوم قرار گرفته است.
کوثری فرد خاطرنشان کرد: تیم های فتح کبودراهنگ همدان، الوار گرمسیر اندیمشک، استقلال رامهرمز، پایا تردینگ آذربایجان غربی، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان، عقاب تالش، عقاب نیروی هوایی چابهار، دهیاری محمدآباد گرگان، فارس، مازندران و اصفهان در لیگ برتر امسال حضور دارند.
وی یادآور شد: 17 داور ملی و بین المللی این دوره از رقابت ها را قضاوت می کنند.
رئیس هیات کبدی همدان با اشاره به پوشش خبری مناسب این دوره از مسابقات گفت: نماینده کبدی کبودراهنگ از ساعت 15 امروز جمعه مقابل تیم قدرتمند فجر ساری به میدان می رود که این مسابقه از شبکه استانی و شبکه سراسری ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
وی بیان کرد: این پیکارها تا 26 آبان ماه جاری در سالن ولایت کبودراهنگ برگزار می شود و در نهایت هشت تیم برتر به دور دوم صعود می کنند.
استان همدان یکی از قطب های اصلی کبدی کشور است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كبدي ليگ برتر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی