Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان ؛ دهمین یادواره شهدای شهرستان بویین میاندشت با پیام نماینده ولی فقیه در استان اصفهان آغاز شد. در بخشی از  پیام آیت الله طباطبایی نژاد آمده: مردم متدین و ولایت مدار شهرستان بوئین میاندشت با تقدیم 264 شهید به ساحت اسلام و انقلاب اسلامی ، حکایت از روح بلند ، ایمان راسخ و پایمردی کم نظیر شما مردان و زنان شریف این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهیدان شاهدان همیشه زنده تاریخ هستند که چون ستارگان تابناک در آسمان اندیشه های بشریتی که تشنه معارف اصیل اسلامی و مفاهیم غنی مکتب عالی اهل بیت علیهم السلام هستند میدرخشند.
در این پیام آمده شهدا در دفاع از اسلام وآزادگی ، جان خویش را برطبق اخلاص گرفتند و با ترسیم تابلویی ازگذشت و ایثار راهنمای همه کسانی شدندکه میخواهند عمر کوتاه خویش را دردنیا مقدمه ای برای جاودانگی درسرای ابدیت کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان نماینده ولی فقیه آیت الله طباطبایی نژاد بویین میاندشت یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ آیین گرامیداشت شهدای شهرستان تالش و شهیدان گمنام با حضور مردم قدر شناس و مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در این مراسم با بزرگداشت یادو خاطره شهدا گفت: سیره شهدای سرفراز باید هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین و معرفی شود.
وی با اشاره به اهمیت برپایی یادواره شهدا در زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان افزود: معرفی شهدا به عنوان الگو برای نوجوانان و جوانان و تبیین فرهنگ شهادت و ایثار الزامی است.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا درباره پیامک‌های جعلی
  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • نمایی از لطافت هوای بوئین میاندشت پس از بارش باران
  • شیرینی حماسه مردم در انتخابات با حواشی تلخ نشود
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • وجود فرهنگ ایثار و شهادت جزو ویژگی‌های ممیزه ایران اسلامی است