Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا- گروه تروریستی تحریرالشام با مخالفت جریان المصری وابسته به خود با توافق سوچی دچار اختلافات داخلی شده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های نزدیک به تروریست ها روز جمعه اعلام کردند که شماری از افراد تابع جریان المصری با سیاست‌های تحریرالشام درباره توافق سوچی مخالفت کرده و تهدید به خروج از این گروه تروریستی و پیوستن به گروه حراس الدین از دیگر زیر مجموعه های القاعده در سوریه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندهان تحریر الشام، ابوانس المصری از مفتی های این گروه و ابوعاصم و عقبه المصری از وابستگان به جریان المصری در تحریرالشام را بازداشت کرده اند.
این اختلافات در گروه تروریستی تحریرالشام سبب شده است که شماری از اعضای این گروه تهدید به پیوستن به گروه تروریستی داعش کنند.
تاکنون 6 دسته از تروریست‌های عضو تحریر الشام به گروه حراس الدین که وابسته به جریان اردنی و جدا شده از تحریر الشام است و فرماندهی آن ها را ابوهمام الشامی برعهده دارد، پیوسته اند.
فعالان مخالف سوریه در شبکه های مجازی اعلام کردند که دو جریان الاردنی و المصری مسئول ترورهای اخیر درمیان مسئولان گروه تروریستی تحریرالشام هستند.
بر اساس توافق های صورت گرفته میان روسیه و ترکیه قرار بود تا عمق 15 و 20 کیلومتری از مناطق تحت کنترل تروریست ها در ادلب عاری از سلاح های سنگین و وجود گروه های تروریستی شود.
پیش تر ترکیه تلاش داشت تا گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره سابق) را اقناع کند تا از مناطق عاری از سلاح در ادلب خارج شود؛ اما این گروه تروریستی در بیانیه ای اعلام کرد که از ادلب خارج نمی شود و سلاح خود را تحویل نخواهد داد.
نیروهای نظامی سوری آماده بازپس گیری استان ادلب سوریه از آخرین مناطق حضور تروریست ها در این کشور هستند.
براساس برخی آمارها 146 هزار تروریست وابسته به 103 گروه تروریستی از اتباع 60 کشور جهان از مناطق مختلف سوریه در جریان آزادسازی مناطق اشغالی به ادلب و 'جرابلس' منتقل شده اند و در کنار دیگر تروریست های ساکن در این استان و به خصوص 'اویغورهای' چینی، جمعیت این منطقه را به حدود سه میلیون نفر رسانده اند .
خاورم**8005**1211

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه تروريست ها توافق سوچي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش/۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد شهید شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز شهید شد.

شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در مسیر خاش - ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان‌سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • جزئیات حمله تروریستی؛ یک نوزاد شهید و دو عضو خانواده هم مجروح شدند
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش/۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد شهید شد
  • شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش