Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ترینیدادوتوباگو هیچ شباهتی به رقبای ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا نداشت و معیار انتخاب این تیم را متوجه نمی‌شوم. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیدادوتوباگو اظهار داشت: تیم ترینیداد هیچ شباهتی به رقبای ما در جام ملت‌های 2019 آسیا نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه ما در آسیا تیمی نیست که سبک بازی آن مانند ترینیدادوتوباگو باشد. معمولاً بازی‌های تدارکاتی اهدافی دارد و من اصلاً نمی‌‌شوم هدف و معیار انتخاب تیم ترینیدادوتوباگو برای دیدار تدارکاتی چه بوده است. در بازی‌های تدارکاتی تیم‌هایی را انتخاب می‌کنند که به رقبای اصلی شباهت داشته باشند، اما این بازی تیم ملی اصلاً این شرایط را نداشت.

وی افزود: ترینیدادوتوباگو تیم بسیار خشنی بود و خوشبختانه هیچ‌کدام از بازیکنان ما مصدوم نشدند. در هر صورت این یک بازی دوستانه است و کادرفنی تیم ملی هم از این قبیل کارها در گذشته زیاد انجام داده است و قطعاً این آخرین مرتبه‌ای هم نبود که با چنین تیم‌هایی بازی می‌کنیم، چون هدف از برگزاری چنین بازی‌هایی فقط حفظ تیم ایران در صدر رنگینگ آسیاست. شما نگاه کنید تیم‌های عراق و عربستان تورنمنت چهارجانبه‌ای را با آرژانتین و برزیل برگزار می‌کنند، اما ما با تیم رده صدم جهان بازی می‌کنیم!

پیشکسوت فوتبال کشومان در خصوص درگیری اوسیانو دا کروز، مربی تیم ملی با یکی از خبرنگاران و همچنین عدم مصاحبه کارلوس کی‌روش با رسانه‌ها تصریح کرد: کی‌روش چند وقت است دیگر خودش حرف نمی‌زند و اعضای کادرفنی‌اش را جلو انداخته و برخوردها هم فیزیکی شده است. متأسفانه برخورد آنها هم با اصحاب رسانه در این بازی بد بود و هنوز هم آثار درگیری روی صورت خبرنگار مانده است. فدراسیون فوتبال حتماً باید نسبت به این برخوردها واکنش نشان دهد. فدراسیون فوتبال و سخنگوی آن باید پاسخگو باشد که کجای دنیا کادرفنی یک تیم چنین برخوردی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد. پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.   بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.   تیموری از بهترین داوران تکواندو کشورمان می‌باشد که قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در لیست نهایی داوران این بازی‌ها انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • سزار سوتو گرادو به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴