Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل اتحاديه جهاني علماي مسلمان ضمن محکوم کردن فعاليت‌هاي رژيم صهيونيستي، هدف اين رژيم براي حضور در کشورهاي عرب خليج فارس و رابطه با حکام اين کشورها را اجراي طرح آمريکايي «معامله‌قرن» دانست.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از ايرنا؛ «علي محيي الدين القره داغي» با اشاره به رابطه برخي کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس با رژيم صهيونيستي گفت، جاي تاسف است، اين کشورها که مبتني بر عقيده و اسلام هستند با رژيم صهيونيستي غاصب ارتباط برقرار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبيرکل اتحاديه جهاني علماي مسلمان تاکيد کرد، موضع قاطع و ثابت اتحاديه جهاني علماي مسلمان مخالفت با هرگونه رابطه با رژيم اشغالگر قدس است.
«معامله قرن»، طرح جديدي از سوي دولت آمريکا است که در پي از بين بردن حقوق مردم فلسطين است؛ گفته مي‌شود اين طرح با همکاري و موافقت برخي کشورهاي عربي تهيه شده است.
بر اساس طرح آمريکايي «معامله قرن»، قدس شريف به رژيم صهيونيستي واگذار مي‌شود؛ آوارگان فلسطيني در ديگر کشورها، حق بازگشت نخواهند داشت و فلسطين تنها مالکيت اراضي باقي مانده کرانه باختري رود اردن و باريکه غزه را خواهد داشت.
درچارچوب طرح «معامله قرن»، «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا ششم دسامبر2017 شهر اشغالي‌ قدس را به عنوان پايتخت رژيم جعلي اسرائيل معرفي کرد و از تصميم خود براي انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس خبر داد. دولت آمريکا 14 ماه مه 2018 اين تصميم را عملي کرد.
انتقال سفارت آمريکا به قدس اشغالي درحالي صورت گرفت که مجمع عمومي سازمان ملل متحد، 21 دسامبر 2017 قطعنامه حمايت از قدس را با 128 رأي موافق، 9 رأي مخالف و 35 رأي ممتنع به تصويب رسانده بود. براساس اين قطعنامه، سازمان ملل متحد، قدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت نخواهد شناخت.
شهر قدس که مسجدالاقصي نخستين قبله مسلمانان را در خود جا داده است، بخش لاينفک فلسطين و از مهم‌ترين اماکن سه گانه مقدس اسلامي به شمار مي‌آيد. قدس از سال 1967 در اشغال اسرائيل است.
117/120
کليدواژه فلسطين طرح معامله‌قرن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: همه احتمال ها همچنان وجود دارد و ما به دروغگویی و اقدامات گمراه کننده دولت آمریکا عادت کرده ایم که ادعا می کند برای کنترل امور و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به نظر من تمام اقدامات کوچک و بزرگ رژیم صهیونیستی با هماهنگی دولت آمریکا و سرویس های نظامی و امنیتی آن انجام می شود. همه باید درک کنند امور به سمتی پیش می رود که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان خواهد داد که به حمله ایران پاسخی بدهد که ایران را تحریک نکند یا باعث خسارت های زیاد نشود.

وی افزود: من تأکید می کنم مقاومت در موضع قدرت است و حمله ایران روحیه همه و نه فقط گروه های مقاومت را بالا برده است. حمله ایران روحیه ملت ها به ویژه ملت فلسطین را که بستر محور مقاومت هستند، تقویت کرده است.

دیگر خبرها

  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • ماکرون: با شرکای خود برای کاهش تنش‌ها همکاری می‌کنیم
  • دیشب در تل آویو چه خبر بود ؟ هشدار ایران به تل آویو و کاخ سفید و واکنش آمریکا
  • آغاز شمارش معکوس برای حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل/ لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل