Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:26:06 GMT

اگر نیاز به سرپرست شد حناچی خود سرپرست شهرداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۲۱۴

اگر نیاز به سرپرست شد حناچی خود سرپرست شهرداری می‌شود

زهرا نژاد بهرام در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه تا پایان روز شنبه شهردار کنونی تهران بیشتر اجازه حضور در شهرداری ندارد و اگر در این فاصله حکم شهردار منتخب صادر نشود آیا شورا سرپرستی انتخاب می کند، گفت: اگر تا پایان روز شنبه حکم شهردار منتخب از سوی وزارت کشور صادر نشود چون آقای حناچی خود معاون معماری و شهرسازی هستند و در شهرداری مشغول بکار، می توانند سرپرست شهرداری نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تهران بدون شهردار باقی نمی ماند و شورا سریعا سرپرست انتخاب می کند که با توجه به مشغول بودن شهردار منتخب در شهرداری می توان خود وی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست.

به گزارش مهر، بر اساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان، تمامی مدیران بازنشسته تا پایان روز شنبه مهلت دارند در محل خدمت خود حاضر باشند و پس از آن، این حضور می تواند مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

کد خبر 4459614 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی زهرا نژادبهرام شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری ادعا کرد: در حال حاضر آنچه که از طرف شهرداری مشاهده می‌کنیم ایجاد یک فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است. حوزه خصوصی و موضوعات فردی و شخصی آقای زاکانی به خودش مربوط است و در این حیث ورودی نداریم؛ اما ایشان شهردار منتخب این شورا هستند و باید پاسخگوی موضوعات مطرح شده این شورا باشد.

وی اضافه کرد: از ریاست شورا درخواست می‌کنم تا تذکرات شورا به ویژه منتقدین شهرداری مورد توجه قرار گیرد تا پاسخ مناسب داده شود. در حال حاضر شورا به دو بخش منتقدین و موافقین آقای زاکانی تقسیم می‌شود چرا که بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا تذکراتی را مطرح کردند؛ اما چه اتفاقی افتاده است؟ شهروندان تهرانی قطعا قضاوت می‌کنند.

در میانه صحبت‌های اقراریان، چمران ریاست شورا در واکنش به تقسیم‌بندی شورا مبنی بر موافقین و مخالفین شهردار تهران اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم اینگونه باشد، لذا لطفا روی این موضوع تاکید نکنید بگذارید همبستگی و اتحاد بین اعضا باقی بماند.

اقراریان در ادامه به موضوع خرید تاکسی‌های برقی اشاره کرد و گفت: باید در این موضوع موارد مختلفی مورد توجه قرار گیرد از جمله این‌که استانداردهای لازم برای بهره‌برداری از این خودروها به عنوان تاکسی رعایت شود و از سوی دیگر شیوه واگذاری و بهره برداری از این خودروها باید تشریح شود که به چه شکلی خواهد بود.

وی ادامه داد: درخواست من این است که اقدامات شهرداری تهران در این حوزه مورد ارزیابی قرار گیرد و پرسنل شهرداری نیز نسبت به عملکرد شهرداری تهران منتقد باشند. در ادوار گذشته اعضای مختلفی در شورا آمدند و رفتند و شهرداران مختلفی آمدند و رفتند اما پرسنل شهرداری به عنوان اصلی‌ترین نقدکنندگان به شیوه‌های شهرداری باید وارد عرصه شوند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا