Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:09:07 GMT

122 میلی متر باران در بدره بارید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۲۱۹

122 میلی متر باران در بدره بارید

ایلام - ایرنا - کارشناس هواشناسی ایلام گفت: بیشترین بارش باران طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف استان از شهر بدره با 122 میلی متر گزارش شده است.

ساسان رستمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمترین بارش نیز در ایستگاه های باران سنجی شهر دهلران با 32 میلی متر گزارش شده است.
وی افزود: شهر ایلام نیز طی مدت یاد شده شاهد 86 میلی متر باران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: این سامانه بارشی تا عصر همچنان به فعالیت بارشی خود به تناوب ادامه می دهد و از امشب به تدریج تضعیف شده و از استان ایلام خارج می شود.
کارشناس هواشناسی ایلام اظهار داشت: به علت رطوبت موجود در هوا ، توپوگرافی منطقه و شرایط جغرافیایی استان ایلام احتمال بارش های خفیف و پراکنده وجود دارد.
رستمی ادامه داد: وزش باد نسبتا شدید از دیگر پدیده های جوی امروز استان ایلام است از فردا وزش باد و بروز گرد و غبار محلی در مناطق مرزی رخ می دهد.
رستمی یادآور شد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در شهرستان ایلام حدود 250 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است و در ایوان این مقدار حدود 262 میلی متر بوده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی های هواشناسی، استان ایلام پاییز امسال از وضعیت بارشی نرمال و مناسبی برخوردار خواهد بود که میزان بارش های مهر و آبان ماه بیانگر تحقق این پیش بینی بوده است.
/6119/7172

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي بارش باران آمار بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد، دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ محمد محمدی صبح امروز با بیان اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق 300 متر، حدود یک‌ ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد، افزود: این چاه آب، روز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی همه منصوبات قدیمی با افزایش دبی 30 لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تامین آب روستاهای "چشمه شیرین"، "دول گلاب" ،"گله دار"،"زید"،"تلخاب"، "زرانگوش" و روستای آهنگران بخش هندمینی مرتفع شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی عنوان کرد و گفت: در این مدت آب این بخش، از طریق تصفیه خانه آب دربند و آبرسانی سیار تامین می‌شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق