Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون حقوق بشر مجلس در بیانیه‌ای نسبت به فعالیت اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه در دانمارک واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای به بی‌مسئولیتی دولت دانمارک در قبال مسئله تروریسم و تردد آزادانه تروریست‌ها در این کشور اعتراض کرد.

   در این بیانیه آمده است:

حدود دو دهه است که تعدادی از  تروریست‌های جدایی‌طلب بعد از چندین اقدام تروریستی در ایران به اروپا متواری شده و در کشور دانمارک اقامت و از خاک دانمارک به تبلیغ، طراحی و هدایت اقدامات تروریستی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد که خود را مدعی قوم عرب ایرانی معرفی می‌کنند، بر خلاف ادعای خود، اقدامات‌شان منجر به شهادت و مجروحیت تعداد 350 نفر از همونان ایرانی عرب زبان در استان خوزستان شده است.

این قاتلان مردم ایران در حالی آزادانه در کشور دانمارک اقامت و تردد دارند که سال‌ها پیش برای این افراد توسط اینترپل حکم تعقیب بین‌المللی صادر شده است. فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی یادآور می‌شود که دولت دانمارک براساس قوانین و تعهدات بین‌المللی موظف به اجرای حکم تعقیب بین‌المللی این افراد بوده و لازم است که تروریست‌ها را دستگیر و به جمهوری اسلامی ایران مسترد کند.

هر چند دستگیری اخیر سه سرکرده این گروهک تروریستی اقدامی شایسته و در راستای وظایف بین‌المللی دولت دانمارک در قبال تروریسم و امنیت جهانی بود، اما آزادی این تروریست‌ها بعد از  ساعاتی کوتاه، این شائبه را مطرح می‌کند که دولت دانمارک سیاسی و تحت تأثیر دولت‌های ثروتمند حامی تروریسم بوده است.

فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران انتظار دارد دولت دانمارک رفتاری مسئولانه با تروریسم داشته و با عناصر تروریستی که وقیحانه به تبلیغ، طراحی، اجرا و پذیرش مسئولیت اقدامات تروریستی مشغول هستند، طبق قوانین بین‌المللی رفتار کند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الاحوازیه تروریست تروریست ها تروریسم دانمارک سفیر دانمارک فراکسیون حقوق بشر مجلس گروهک الاحواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده اراک درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چرا که هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه 1403 به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم