Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است شاگردانش شایسته شکست مقابل نایب‌قهرمان جهان نبوده‌اند. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال اسپانیا در حالی شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کرواسی شد که اکنون نیم‌نگاهی به بازی یکشنبه بین تیم‌های انگلیس و کرواسی خواهد داشت، جایی که در صورت تساوی این دو تیم، اسپانیا می‌تواند به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوئیس انریکه که نسبت به صعود شاگردانش به دور بعد مسابقات لیگ ملت‌های اروپا امیدوار است، پس از این بازی گفت: ما در گروه خیلی دشواری قرار داشتیم اما با این حال همیشه تا آخرین لحظه شانس‌های وجود خواهد داشت. ما هنوز شانس صعود داریم.

سرمربی اسپانیا با اشاره به استفاده بازیکنان کرواسی از ضدحملات با وجود برتری شاگردانش در نیمه دوم این دیدار اظهار داشت: هر دو تیم در نیمه دوم فوق‌العاده بودند. ما در نیمه اول بهتر از حریف بودیم و شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل بودیم. تحت هیچ شرایطی ما سزاوار شکست نبودیم.

وی ادامه داد: واقعاً عملکرد تیم در نیمه دوم را دوست داشتم، ما دو بار بازی را به تساوی کشاندیم. آنها خوش‌شانس بودند که در آخرین لحظه دروازه‌شان باز نشد، جایی که با جان و دل بازی کردند. ما در نیمه دوم عملکرد کافی و لازم برای رسیدن به پیروزی را انجام دادیم، اما کرواسی از ضدحملات خود نهایت استفاده را برد.

انریکه در پایان خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم راضی هستم. در بخش‌هایی از بازی‌مان نیاز به پیشرفت داریم، اما فکر نمی‌کنم که ما شایسته شکست در این بازی بودیم.

انتهای پیام/

 

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از حساس‌ترین و در عین حال تماشایی‌ترین دیدار‌های هفته ۲۴ لیگ برتر مصاف استقلال و شمس آذر بود؛ دیداری که مانند بازی رفت پرگل بود، اما بر خلاف آن برنده داشت و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا جعفرپور که در این بازی سنگربان تیم قزوینی بود به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم به امتیاز کامل بازی نیاز داشتند. نیمه اول خیلی خوب نبودیم، ولی شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. بعد از آن که به گل اول و دوم رسیدیم، اگر خوش شانس بودیم کار را به تساوی می‌کشاندیم.

او درباره گل‌هایی که از استقلالی‌ها دریافت کرد، توضیح داد: گل اول را با بدشانسی دریافت کردیم و توپ بعد از برخورد به پای مدافع تغییر مسیر داد و کاری از دستم برنیامد. در کل روی گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بدشانس بودیم. گل دوم استقلال روی ضربه پنالتی زده شد که فکر می‌کنم داور به اشتباه پنالتی گرفت. کارشناسان هم تایید کردند که پنالتی درست نبوده است.

وی در این باره که هر دو بازی رفت و برگشت شمس آذر مقابل استقلال پرگل بوده، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید در بازی رفت هم عملکردی خوب و هجومی ارائه دادیم و مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه بازی مساوی شد. درباره بازی برگشت هم باید بگویم که نیمه دوم خوب بودیم و اگر بازی فقط ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم.

جعفرپور تاکید کرد: در اینکه تیم ما خوب است شکی نیست. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم که در آینده نزدیک در فوتبال ایران بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

او درباره حضور و حمایت هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران خوبی داریم و واقعا در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی سنگ تمام گذاشتند. به آن‌ها خسته نباشید، خداقوت می‌گویم و آرزو می‌کنم که بازی‌های آینده بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم