Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@08:13:46 GMT

نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ماند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۳۳۰

به گزارش ایلنا، در نخستین جلسه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در دور جدید، محمدباقر نوبخت با اجماع حاضران مجددا به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.

در  ابتدای این جلسه، محمدباقر نوبخت در سخنانی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه، ترکیب جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه را که با حضور اقوام، مذاهب، زنان و جوانان در کنار افراد با سابقه حزب تشکیل شده است، نشانگر پویایی و حرکت رو به جلوی حزب دانست و ضمن ابراز خرسندی از ترکیب ایجاد شده از حضور پرشور سازمان‌ها، کانون‌ها و استان‌ها در مجمع عمومی حزب تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت حزب اعتدال و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌ الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ حسن البغدادی گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

دیگر خبرها

  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت