Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:15:39 GMT

مسمومیت 15 نفر از میهمانان جشن "دندانی"

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۳۵۳

15 نفر از میهمانان مراسم جشن دندانی در یکی از تالارهای شیروان بر اثر گازگرفتگی در بیمارستان های این شهرستان بستری شدند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، مسمومیت بر اثر گازگرفتگی در یکی از تالارهای شیروان در شب گذشته 15 نفر از شهروندان را روانه بیمارستان امام خمینی(ره) و یک نفر را روانه بیمارستان ایت الله هاشمی رفسنجانی این شهر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیماران با حالت تهوع و سر گیجه و بی قراری به اورژانس منتقل شدند و خدمات اکسیژن تراپی و درمانی بر روی بیماران انجام شد.

کد خبر: ۵۵۶۹۴۱ تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مجید رستگاری در تشریح این خبر گفت: در  این مرحله   ، نخست بخشی ازحقابه   از دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین رها سازی می شود  و در ادامه  از ذخایر پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست  ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و درمرحله بعدی    پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه     از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه  روانه می شود.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر   رهاسازی شده بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان