Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا - رییس پلیس راه خوزستان گفت: رانندگان با توجه به لغزنده بودن بیشتر جاده های خوزستان، تا عادی شدن شرایط از تردد غیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از 2 روز گذشته با شروع بارندگی ها در خوزستان تصادفات خسارتی در جاده ها رخ داده لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم هنگام رانندگی در برخی مسیرهای کوهستانی استان از تجهیزات زمستانی استفاده کنند و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ریزش تونل کارون چهار که موجب مسدود شدن جاده دهدز به لردگان شده گفت: هنوز مشخص نیست این جاده چه زمانی بازگشایی می شود برای همین از رانندگان درخواست می کنیم به هیچ وجه این جاده را برای تردد انتخاب نکنند.
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: جاده امیدیه به دیلم(در استان بوشهر ) نیز به دلیل آبگرفتگی کنار گذر پل این جاده، مسدود است که مسیر جایگزین برای آن جاده هندیجان – ماهشهر – امیدیه است.
وی بیان کرد: جاده اندیکا به تاراز نیز به دلیل بارش برف به هیچ وجه مناسب تردد نیست.
دولتشاهی ادامه داد: دیگر مسیرهای خوزستان مشکل خاصی ندارند و تردد در آنها صورت جریان دارد.
7164/ 6037

** جاده ارتباطی 10 روستای اندیکا همچنان مسدود است
عضو شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت:جاده ارتباطی 10 روستای اندیکا همچنان مسدود است و تاکنون هیچ اقدامی برای بازگشایی این جاده ها انجام نشده است.
نیازعلی سهرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طغیان رودخانه های فصلی ' سرحونی و 'دره شیرون'راه ارتباطی 10روستای بخش چلو این بخش را مسدود کرده است.
وی افزود: تنها راه ارتباطی این روستاها جاده رگ منار است که بخش هایی از آن هم به دلیل بارندگی های دوهفته گذشته تخریب شده و تنها تردد خودروهای کمک دار از آن امکانپذیر است.
عضو شورای اسلامی بخش چلو گفت:انتظار می رود مسئولان مربوطه به ویژه اداره کل امور عشایر خوزستان در شرایط فعلی چاره ای اساسی برای تردد مردم بیندیشد.
وی ادامه داد: طرح احداث پل بر روی این رودخانه از سال ها پیش قرار است که اجرا شود اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.
مراد علی سعیدی پور سرپرست فرمانداری اندیکا به سئوالات خبرنگار ایرنا در این زمینه پاسخ نداد.
اهالی این روستاها حداقل حدود 6 ماه از سال با این مشکل روبه رو هستند.
پارسال نیز یک زن باردار به دلیل طغیان این رودخانه سقط جنین کرد و در زمان فعلی نیز در صورت بروز حادثه امداد رسانی به سختی و کندی انجام می شود.
طغیان رودخانه فصلی دره شیران در اسفند سال 1383موجب غرق شدن چهار نفر شد که 2 نفر از این افراد نجات یافته و 2 نفر دیگر غرق شدند.
شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان تقسیم شده و در 186 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رضا دولتشاهي جاده هاي خوزستان تردد جاده اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه، تیم‌های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل‌های برگزاری آزمون حضور دارند.

وی افزود: داوطلبان و خانواده‌های آنها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون خودداری کنند تا موجب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود. تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور البرز پوشش ترافیکی داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6086504

دیگر خبرها

  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند