Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور به این شرح است؛

کُلُّ نَفْسٍ ذٰائِقَةُ اَلْمَوْتِ وَ إِنَّمٰا تُوَفَّوْنَ أُجُورَکُمْ یَوْمَ اَلْقِیٰامَةِ

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تاسف و تاثر و در کمال ناباوری جامعه بزرگ کارگری ایران دو یاور عزیز خود را از دست داد.

دکتر سیدتقی نوربخش مدیری آگاه، دلسوز ومتعهد، که سال‌های سکانداری ایشان در کشتی متلاطم تامین اجتماعی سکینه‌ای بود برای بیمه‌‌‌شدگان این سازمان و آقای عبدالرحمن تاج‌الدین، مردی پر تلاش و خستگی‌‌‌ناپذیر که سال‌ها در قامت نماینده کارگران و نماینده مردم و در طی پنج سال مسئولیت در معاونت پارلمانی دلسوزانه و متعهدانه پاسدار منابع کارگران عزیز در این سازمان بود.

کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور این ضایعه‌ و فقدان عظیم را خدمت خانواده معظم و معزز این عزیزان، کارگران و کارفرمایان‌ شریف و همکاران عزیزشان در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی وهمه عزیزانی که دل در گرو منافع و منابع کارگران دارند، تسلیت گفته و برای آن عزیزان رحمت واسعه الهی و آرامش ابدی آرزومند‌ است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود

سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته در روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت روز ملی شوراها، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران امروز در پایان دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران، از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر تهران در ادوار گذشته خبر داد و گفت: به مناسبت روز نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها و بنا بر پیشنهاد ریاست شورای شهر تهران، قرار است جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای شورای شهر تهران در ادوار گذشته برگزار شود.

وی افزود: بر همین اساس این جلسه، روز یکشنبه هفته آینده (نهم اردیبهشت‌ماه) برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با محل برگزاری این جلسه گفت: پیشنهادی که از سوی مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران شده است، قرار است این جلسه در سالن برگزاری جلسات علنی شورا برگزار شود.

نادعلی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قرار است دعوتنامه‌ای برای تمام اعضای شوراها (اصولگرا و اصلاح‌طلب) ارسال شود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه شاهد آغاز به کار شورای محلات نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود