Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در این راستا روزنامه «رکورد» و «observador» پرتغال این پیروزی را بازتاب دادند و نوشتند که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی خود ترینیداد و توباگو را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت ناتینگهام پست انگلیس نیز گلزنی کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو جدید باشگاه ناتینگهام فارست را بازتاب داد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های هندی

رسانه‌های هندی با گزارش لحظه به لحظه از پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این اقدام را پاسخی به تشدید تنش‌ها میان دشمنان بزرگ منطقه‌ای دانستند.

به گزارش مشرق، تارنمای خبری تلویزیون دهلی نو، نوشت: ارتش (رژیم) اسرائیل اعلام کرده است که پهپادهایی که به گفته منابع امنیتی عراق در حال پرواز بر فراز عراق از خاک ایران بودند، ساعت‌ها طول می‌کشد تا به اهداف خود برسند اما کانال ۱۲ اسرائیل گفته است که موشک‌هایی که ایران پرتاب کرده است احتمالا زودتر به اهداف مورد حمله خواهند رسید.

این رسانه هندی با نقل قول از اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که ایران شنبه شب ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرده است و اضافه کرد: این حمله‌ ممکن است با متعهد شدن آمریکا به حمایت از (رژیم) اسرائیل منجر به تشدید تنش بزرگ بین دشمنان منطقه‌ای شود.

تارنمای خبری تلویزیون دهلی نو نیز در این باره، نوشت: کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرده که موشک‌هایی که ایران پرتاب کرده است احتمالا زودتر مورد حمله سیستم ضدهوایی قرار خواهند گرفت اما برخی از موشک‌ها و پهپادها بر فراز سوریه یا اردن سرنگون شده‌اند.

خبرگزاری اخبار بین‌الملی آسیا نیز، نوشت: ایران در واکنش به حمله به کنسولگری خود در سوریه، هواپیماهای بدون سرنشین را به سمت اسرائیل فرستاد. این رسانه هندی افزود: همزمان با ادامه تهاجم نظامی اسرائیل به غزه، ایران در تلافی حمله هوایی به کنسولگری خود در سوریه که منجر به کشته شدن چندین مقام نظامی این کشور شد، چندین پهپاد و موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

خبرگزاری اخبار بین‌الملی آسیا نیز گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای حمله خود به اسرائیل را پاسخی به حمله اسرائیل به مقر کنسولی ایران در دمشق که در آن تعدادی از اعضای سپاه کشته (شهید) شدند، اعلام کرد. نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی (IDF) نیز پرتاب پهپادهای ایرانی به سمت خاک خود را تائید و اعلام کردند که هم اکنون در حالت آماده باش هستند.

به گزارش الجزیره، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اواخر روز شنبه، گفت: ایران پهپادهای خود را از خاک خود به سمت خاک اسرائیل پرتاب کرد. وی با بیان اینکه پهپادها چندین ساعت طول می‌کشد تا به حریم هوایی اسرائیل برسند، افزود: ما در حالت آماده باش و آماده باش هستیم.

دیگر خبرها

  • میرزازاده راهی فینال شد
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • بازتاب حملات ایران در آمریکا
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب‌ حمله ایران در رسانه های آمریکایی | بایدن درخواست کرده حمله ایران بی پاسخ بماند | ببینید
  • بازتاب پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در رسانه‌های دنیا + فیلم
  • بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
  • بازتاب حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های هندی
  • بازتاب گسترده حملات ایران به اسرائیل در رسانه‌های جهان + تصاویر