Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عالی و مداحی حمید علیمی و با حضور پرشور مردم قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح در صفوف منظم و زیبای رده های مختلف برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه کرمان گفت: شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رسانده و نیروهای مسلح ما را به نیرویی آماده در برابر تهدیدات دشمن تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در برابر خاک خود با هیچ کسی تعارفی ندارد و در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع خواهد داد، گفت: عملیات وعده صادق یک موفقیت بزرگ و تاریخی برای کشور بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از همه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور ما در صحنه عمل نشان دادند که اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی علیه کشور ما کند با جواب قاطع و تنبیهی ما مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های مهم ارتش ما اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای منافع و مصالح کشور است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اراده قوی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش هم گفت: اجازه هیچ تعدی به دشمنان کشور در مرزها را نخواهیم داد و کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع ما پاسخ داده خواهد شد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان به حضور ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بازسازی کشور اشاره کرد و افزود: نقش ارتش در تمامی این سال‌ها به‌عنوان بازوی ولایت بر کسی پوشیده نیست و خدا را شاکر هستیم که به عنوان سرباز ولایت در کنار سایر نیروهای مسلح جزو ارکان اصلی امنیت در کشور حضور داریم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به بازدارندگی کامل نظامی رسیده است و خدا را شاکر هستیم که در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرباز صادق برای نظام اسلامی هستیم، گفت: بازدارندگی امروز کشور در سایه رهبری امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا است.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که با کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع می‌شود، افزود: دشمن بداند در آمادگی کامل قرار داریم و هر اقدامی علیه نظام مقدس اسلامی با واکنش سریع پاسخ داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • به روایت یک چوپان دروغگو
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران