Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:01:09 GMT

بارش ۱۲۰ میلیمتر باران در شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۴۶۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت:در بارش های اخیر تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز در یاسوج حدود ۱۲۰ میلیمتر باران بارید. ولی بهره‌مند افزود:در همین مدت در شهرهای سی سخت ۱۱۷ و ۶، دهدشت ۸۳ و ۳، دوگنبدان ۶۲ و ۵، امامزاده جعفر ۵۶ و ۶ ولیکک ۵۱ میلیمتر باران بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:در بارش سال زراعی در ایستگاه‌های سینوپتیک استان از ابتدای سالزراعی جاری تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در یاسوج ۲۱۲ و ۴، سی سخت ۲۱۱ و ۴، دهدشت ۱۹۶ و ۱، دوگنبدان ۱۹۴ و ۴، امامزاده جعفر ۱۶۹ و ۵ و در هم لیکک ۱۳۲ و ۶ میلیمتر بارش ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد میزان بارش ها یاسوج هواشناسی ایستگاههای هواشناسی سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیدروبه صدرنشین میزان بارندگی‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان؛ تا ساعت ۵ صبح امروز، سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، بیدروبه اندیمشک با ۴۰.۲ میلیمتر بارندگی، رکورددار بیشترین میزان بارش‌ها در استان است.


در این مدت در حسینیه اندیمشک ۳۰ میلیمتر، سالند دزفول ۱۶ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۷ میلیمتر، بستان ۲.۴ میلیمتر، امیدیه ۲.۳ میلیمتر، دارخوین ۰.۷ میلیمتر، بهبهان ۰.۳ میلیمتر و رامهرمز ۰.۲ میلیمتر بارش ثبت شده است.


به گفته محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان این سامانه دارای هسته‌های بارشی بالای ۲۰۰ میلیمتر در ارتفاعات در مناطق شمالی و شرقی استان است و بیشترین زمان فعالیت این سامانه در مدت ۲۴ ساعت در روز سه‌شنبه خواهد بود، اما شدت بارش در مدت ۱۲ ساعت رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • میزان بارش‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان تا فردا
  • ثبت بیش از ۸۰ میلیمتر بارندگی در بیدروبه‌ی اندیمشک
  • ثبت بارندگی در ۲۶ نقطه خوزستان/بارش ۷۸.۶ میلیمتر به ثبت رسید
  • میزان بارش‌های اخیر در استان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه
  • بیدروبه همچنان رکوردار بیشترین میزان بارش‌ها در خوزستان
  • بیدروبه ی اندیمشک صدرنشین میزان بارندگی‌ ها در خوزستان
  • بیدروبه صدرنشین میزان بارندگی‌ها در خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های ۲۰۰ میلیمتری در خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های ۲۰۰ میلیمتری در خوزستان