Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ سید محمد احمدی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تالش که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد افزود: بر اساس قانون اختیاراتی برای مدیران تعریف شده که آنها نیز باید طبق همان قوانین جهت رفع موانع تولید اقدام کنند.

وی با ابراز تأسف از عدم حضور برخی از مدیران در چنین جلسه مهمی اظهار داشت: برای پیشرفت استان نیازمند مدیران جهادی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: برخی از تولید کنندگان جهت شروع فعالیت تولیدی، خود را وامدار بانک می کنند که بعد از شروع فعالیت، در بازپرداخت این تسهیلات با مشکل مواجه می شوند.

احمدی در رابطه با اعطای تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان افزود: کسانی که می خواهند از این منابع استفاده نمایند حتما مطالعات لازم را در این خصوص داشته باشند و تولید کنندگان بدون مطالعه تسهیلات نگیرند.

وی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: سهم شهرستان تالش از محل تسهیلات اشتغال روستایی 14 میلیارد تومان است که 50 درصد آن تاکنون محقق شده است.

احمدی گفت : 46 درصد از مبلغ پرداخت شده از محل تسهیلات روستایی و متعلق به مشاغل خانگی است که حمایت از این طرح می تواند بسیاری از مشکلات و بیکاری جوانان را حل نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان به اجرای طرح بوم گردی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت در این بخش منجر به ÷ویایی بخش گردشگری می شود.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم شهرستان تالش عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در بحث صنعت نیز که یکی از دغدغه های مهم محسوب می شود با برنامه ریزی صحیح و در بازه زمانی مشخص شاهد حل مشکلات موجود در ناحیه و شهرک های صنعتی شهرستان تالش باشیم.

فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت : رونق تولید اصلی ترین سیاست دولت دوازدهم در حوزه اقتصادی است .

سیدعیسی مهدوی به وجود یک ناحیه صنعتی با 7 واحد مستقر و 4 واحد در حال بهره برداری در شهرستان تالش اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای 152 واحد تولیدی صنعتی با حدود 3 هزار و 759 نفر اشتغال زایی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات بانکی سالن اجتماعات گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود

استاندار گیلان با حضور در بین مردم روستای خسارت دیده از آتش سوزی امامزاده ابراهیم(ع) شفت گفت: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحدهای تجاری مردم تامین خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با حضور در بین مردم آسیب دیده روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت و شنیدن مسائل آنها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آتش‌سوزی رخ داده در روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت به بیش از ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی این روستا که عموماً سازه‌های چوبی بودند، آسیب زد.

وی افزود: تعدادی از این واحدها بیمه هستند و بخش زیادی از آنها فاقد پوشش بیمه‌ای است که با توجه به وضعیت روستا و خسارت وارده به منطقه از ابتدای وقت امروز فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان در بین مردم و محل حادثه حضور یافته و وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان از این حریق بررسی کردند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: هلال احمر موضوع اسکان اضطراری، تأمین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوارها را آغاز کرده است.

عباسی با بیان اینکه کار آوار برداری به زودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: گزارشی از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه می‌کنیم و کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحدهای تجاری مردم تأمین خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به آتش سوزی‌های مکرری که در این منطقه طی سال‌های از ۱۳۷۵، ۱۳۹۲، ۱۳۹۶ و نیز نیمه شب گذشته رخ داده باید این منطقه و خانه‌های آن ایمن سازی شود.

استاندار گیلان افزود: باید سازه‌ها بتنی یا فلزی و بر اساس اصول و قواعد نظام مهندسی احداث شود و بدین منظور اعتباراتی هم داده شود تا این امر محقق شود و شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

عباسی تصریح کرد: این منطقه کوهستانی و شاهد وزش بادهای شدید است که برای جلوگیری از اتفاقات مشابه باید در زمینه شیوه‌های ساخت و ساز تجدید نظر شود و حتماً این امر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های آب و برق هم اینک مشغول رفع مشکلات هستند، گفت: پروژه گازرسانی به روستا هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی مردم آن از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و راه دسترسی روستا هم بعد از بازسازی اصلاح می‌شود.

کد خبر 750221

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود