Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

بر اساس گزارش پلیس راهور به دلیل  بارش برف در برخی جاده‌ها،  همراه  داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

به گزارش تین‌نیوز، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در محور قزوین -همدان گردنه آوج، استان قزوین، گردنه چری در چهارمحال و بختیاری، محور کوهرنگ- مسجدسلیمان و ارتفاعات محور کندوان بارش برف را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر رحمانی تاکید کرد: همراه  داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

او افزود: در محورهای استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، قزوین، زنجان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، تهران، اصفهان، البرز، رشت- قزوین گیلان و محور هراز شاهد بارش باران هستیم  

وی ادامه داد: همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محدوده گدوک، فیروزکوه، محور بروجرد- اراک و گردنه زالیان در لرستان را شاهدیم.

رئیس سازمان امداد و نجات  نیز با اشاره به وقوع برف و کولاک و سیل و آب‌گرفتگی در ۱۰ استان و سیل و آب‌گرفتگی در ۷ استان دیگر گفت: امدادرسانی در محورهای مواصلاتی درحال انجام بوده و تعداد زیادی خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده است.

مرتضی سلیمی در ارتباط با عملیات برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: ۵ استان اردبیل، مرکزی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری گرفتار برف و کولاک شده است.

او با اشاره به امدادرسانی در ۶ محورهای مواصلاتی کشور و منطقه عشایرنشینی به دلیل برف و کولاک گفت: تعداد زیادی مسافر در این زمینه امدادرسانی شده و برخی اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: بیش از ۱۵ دستگاه خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده و سیل و آب‌گرفتگی نیز ۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان را متاثر کرده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی در ۱۳ شهر، روستا و منطقه عشایر نشین به دلیل سیل و آب‌گرفتگی در حال انجام بوده و ۲۱ واحد مسکونی تاکنون از آب تخلیه شده است.

 

 

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور نادر رحمانی زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است