Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در پي درگذشت دکتر نوربخش مدير عامل و آقاي تاج الدين معاون پارلماني سازمان تأمين اجتماعي ، سهماني مدير عامل بانک رفاه پيام تسليتي صادر کرد که به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بدينوسيله مراتب تعزيت و تسليت خود را بابت ضايعه اندوهناک درگذشت مرحوم دکتر نور بخش و مرحوم تاج الدين دو تن از مديران خدوم و دلسوز سازمان تأمين اجتماعي اعلام مي دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر نوربخش در طول حيات پر برکت خود وبه ويژه تصدي مدير عاملي سازمان تأمين اجتماعي با کوله باري از تجربه فراوان ودانش بسيار ، همواره در جهت بر طرف نمودن مسايل و مشکلات جامعه معزز مستمري بگيران وبيمه شدگان همه مساعي و همت خود را به کار مي بست و همواره مشکلات جامعه کارگري را با پشتکار و صبر و متانتي مثال زدني پيگيري مي کرد.
فقدان آن عزيز سفر کرده ضايعه اي جبران ناپذير و اندوهي ابدي براي کشور، پيکره سازمان تأمين اجتماعي و جامعه پزشکي کشور است؛ اما چه مي توان کرد که در برابر مشيت و تقدير الهي بايد سر تعظيم فرود آورد و تسليم شد.
براي روح بلند دکتر نوربخش و يار و همراه ايشان مرحوم تاج الدين از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان ، همکاران و عزيزانمان در سازمان تأمين اجتماعي و جامعه کارگري صبر و شکيبايي مسالت دارم.
محمد علي سهماني
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در روز جاری خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا، مهدی اسلامی در این زمینه گفت: در سال جاری و با تجهیز منابع صورت‌گرفته، سرعت و حجم پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد افزایش یافته است و امروز موفق شدیم بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد دانشگاهی را پرداخت کنیم.

اسلامی با سپاس از ارائه‌دهندگان خدمات سلامت که در امر درمان بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی با این سازمان همکاری دارند از تلاش همکاران بخش‌های مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی برای کاهش دوره زمانی بازپرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم که با بهبود فرایند تأمین منابع، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را کاهش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفاق ضامن آرامش فردی و اجتماعی است
  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
  • بدهی ۶ هزار میلیاردی تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها
  • بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه ممتاز بلوار آفریقا
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت