Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور از وجود ۸۶ هزار پروژه نیمه تمام شهری در کشور خبر داد و گفت: پیگیر تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری‌ها و دهیاران هستیم. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با شهرداران،فرمانداران، شوراها و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با درد، رنج و مشکلات تمامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها آشنایی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به مسائل یک نگاه جدید، راهبرد نوع و یک گفتمان نوین داشته باشیم، افزود: اینکه موضوع 3200 میلیارد تومان ارزش افزوده به یک دغدغه برای شهرداران تبدیل شده باید بدانیم با تقسیم این اعتبارات در صورت تصویب باز هم به جایی نمی‌رسیم.

جمالی نژاد با اشاره به وجود 86 هزار پروژه نیمه تمام در شهرهای کشور ابراز کرد: برخی پروژه‌ها نیمه تمام رها شده در حالی در کنار آن‌ها پروژه‌های دیگری با همان قابلیت تعریف و کلنگ زنی می‌شود.

رئیس سازملان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پروژه‌های جدید را ائتلاف منابع دانست و افزود: کلنگ زنی پروژه‌های تکراری از جمله فرهنگسرا و ورزشگاه از بین بردن بیت المال است.

جمالی نژاد خواستار گرفتن اوراق مشارکت توسط شهرداران  شد و بیان کرد: تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد کرده‌ایم که امیدواریم با اجرایی شدن آن، وضعیت فعالیت اجرایی دهیاران بهبود یابد.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی‌های کهگیلویه و بویراحمد منحصر به فرد است، ادامه داد: شهرداری‌ها یک نهاد عمومی و غیر دولتی است و همین نیز سبب باز شدن پر و بالش شهرداری ها بوده که باید با تعریف پروژه‌های درآمدزا جهش ایجاد کرد.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: یزدی شهری کویری با داشتن زمستان سرد و گزنده و تابستان گرم و خشک ثبت جهانی می‌شود در حالی به اندازه انگشتان یک دست شهر ثبت شده نداریم ولی استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن طبیعت بکر و خدادادی نباید منتظر اعتبارات ناچیز دولتی بماند بلکه با درامدهای پایدار باید بدرخشد.

وی با اشاره به مشکلات بی‌آبی در شهر یزد تصریح کرد: در زمان شهرداری‌ام در یزد یک تیم تحقیقاتی برای اینکه چگونه پارکی احداث کنیم که گیاهان ان آب نخواهند، تشکیل دادم و نتیجه گرفتم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

دیگر خبرها

  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور