Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:14:05 GMT

اعتراف دوناروما درباره رویارویی با رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۶۴۰

اعتراف دوناروما درباره رویارویی با رونالدو

دروازه‌بان ایتالیایی میلان تقابلش با مهاجم یوونتوس را هیجان انگیز خواند.

به گزارش ایسنا و به تقل از آس، جانلوئیجی دوناروما دوباره شنبه در سن سیرو میلان بازی خواهد کرد اما این بار با پیراهن میلان نخواهد بود بلکه برای تیم ملی فوتبال ایتالیا به میدان می‌رود. دروازه‌بان جوان ایتالیایی تلاش خواهد کرد دروازه اش برابر پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا باز نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مقابل پرتغال بدون کریستیانو رونالدو قرار می‌گیرد. مهاجم پرتغالی هفته گذشته با پیراهن یوونتوس دروازه دوناروما را باز کرد.

دروازه‌بان ایتالیایی در مصاحبه با رای اسپورت از رویارویی‌اش با ستاره یوونتوس گفت. او اظهار کرد: خیلی هیجان‌انگیز بود. همیشه در پلی استیشن برابر رونالدو بازی می‌کنم. چیزی به او نگفتم چون خجالت زده شده بودم. بازیکنان بزرگ باعث پیشرفتت می‌شوند.

در دیدار یک‌شنبه شب یوونتوس و میلان، گونسالو ایگواین به خاطر اخراجش در مرکز توجه قرار گرفت. دروازه‌بان میلان درباره این اتفاق گفت: ایگواین پسر خوبی است و پس از آن اتفاق از ما و رسانه‌ها عذرخواهی کرد. این بازی مهمی برای او بود. باید درک کرد که او مرتکب یک اشتباه شده است و دوباره تکرار نخواهد کرد. ایگواین با داور هم صحبت و از او عذرخواهی کرد. جنارو گتوسو چیزی نگفت. ایگواین خیلی پشیمان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال میلان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال پرتغال جانلوییجی دوناروما کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا