Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت با اشاه به شدت بارندگی و سیلاب در کوهدشت گفت: در برخی محورهای این شهرستان کوه دچار ریزش شده است. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ استانها لرستان نظرات

محمدامین رحیمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت با اشاره به ریزش‌ کوه در برخی از محورهای شهرستان کوهدشت اظهار داشت: بیش‌ترین ریزش در محور کمپ‌ گنج‌علی رخ‌داده که با حضور نیروهای راهداری ریزش برداری در این محور انجام‌شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه گردنه پای آستان یکی از خطرناک‌ترین محورهای شهرستان کوهدشت است که همواره براثر بارندگی‌ها با ریزش در این محور روبه‌رو هستیم افزود: براثر بارندگی صخره‌هایی از کوه در این محور ریزش کرده و هم‌اکنون یک اکیپ ثابت از راهداری در گردنه ریزشی پای آستان در حال فعالیت است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه محور اولاد قباد در این شهرستان نیز دچار ریزش شده است عنوان کرد: هم‌اکنون یک اکیپ گشت راهداری در این محور برای جمع‌آوری گل‌ولای انباشته‌شده در جاده مستقر است.

وی بابیان اینکه تردد در تمام محورهای شهرستان کوهدشت برقرار است تصریح کرد: در این شهرستان سیلاب رخ‌داده و در برخی از محورها مانند دم تنگ در بخش کوهنانی براثر شدت بارندگی‌ها و میزان بالای سیلاب شاهد عبور آب از روی پل‌ها هستیم.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها