Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:32:44 GMT

بارندگی شدید در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۷۱۹

بارندگی های شدید همراه با وزش تندباد و رعد و برق صبح روز جمعه باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر و اخلال در تردد وسایل نقلیه در شهر بوشهر شد. ناطقان: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: فعالیت این سامانه بارشی که از شمال این استان آغاز شده همچنان در مرکز و مناطق ساحلی استان ادامه دارد.

قاسم قائدی افزود: بیشترین میزان این بارندگی ها در شهرهای دیلم، بوشهر، گناوه و خارگ بوده که باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر، افتادن درختان و اخلال در تردد وسایل نقلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: تاکنون گزارشی از جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه ها و بسته شدن راه ارتباطی در استان بوشهر دریافت نشده است.

قائدی یادآورشد: همه راه های ارتباطی استان بوشهر همچنان باز و تردد در آنها جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: این سامانه بارشی از روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان شد و اوج بارندگی آن پنجشنبه شب تا ظهر جمعه است و از آخر وقت امروز از فضای استان بوشهر خارج می شود.

پیام مساعدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشترین میزان بارندگی این سامانه در شهر های دیلم با 44.7، بوشهر 42.8، گناوه 40.1 و خارگ 32.27 میلی متر و کمترین میزان بارش را در شهرهای جنوبی این استان داشته است.

وی اضافه کرد: از صبح روز شنبه با وزش بادهای شدید شمالی دمای هوا بطور چشمگیری در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده کاهش می یابد و خلیج فارس مواج و متلاطم می شود. منبع: ایرنا برچسب ها: بارندگی شدید ، بوشهر ، آبگرفتگی معابر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارندگی شدید بوشهر آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد