Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه‎ اجتماع هیئت‌های مذهبی در غروب شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز حجت‌الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: برنامه‎های متعددی به مناسبت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) تدارک دیده‌شده تا عموم زائرانی که برای تسلیت شهادت آن حضرت به محضر حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند، از آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‎ای به مناسب غروب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در روز جمعه با حضور هیئت‎های مذهبی در شبستان مسجد گوهرشاد تدارک دیده‌شده که از ساعت ۱۵ با قرائت قرآن آغاز خواهد شد.
حسینی عنوان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
وی افزود: مدیحه‌ و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع) از دیگر برنامه‌های غروب شهادت به شمار می‌رود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: اجتماع هیئات مذهبی تا ۲۰ دقیقه قبل از اذان مغرب ادامه خواهد داشت.
حسینی افزود: ویژه‌برنامه عزاداری و سوگواری برای زائران عرب و اردوزبانی نیز که از کشورهای مختلف در این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند در رواق‌ دارالرحمه و صحن غدیر نیز تدارک دیده‌شده است.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی هیات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد