Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@12:15:07 GMT

خودنمایی پکفا پیشرفته ترین جنگنده روسیه در آسمان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۷۸۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سوخو 57 پیشرفته ترین جنگنده روسیه است که صنعت هوایی این کشور را یک گام اساسی به جلو پیش برده است.

حجم ویدیو: 4.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

روسیه با ساخت جنگنده سوخو 57 یا پکفا توانست جنگنده های خود را یک نسل به جلو برده و جزو کشورهای دارنده جنگنده های نسل پنجمی شود.

پکفا جنگنده ای پنهانکار و چند منظوره بوده که می تواند رقیب سرسختی مقابل F22 و F35 آمریکایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جناره خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلای که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت محیط‌بان وظیفه شناش همدانی به اعدام محکوم شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: روسیه صنعت هوایی آسمان فیلم عکس فیلم ایران اعدام رئیس تهران دستگیر ماه ارز آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو جوان در جاسک

علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک گفت: دو جوان جان باخته حدود چهارده ساله و بیست ساله از روستای زهریکار سورک لیردف  بودند که صبح امروز  در یک گودال آب گل آلود ناشی از بارندگی شب گذشته غرق شدند.

مهرانی گفت:با توجه به گل آلود و بتلاقی بودن زمین این دو جوان در آب گیر می‌کنند و غرق می‌شوند که یک ساعت بعد توسط اهالی جسد این جوان از آب بیرون کشیده می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیش از 170 میلیمتر باران در جاسک بارید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)