Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@06:07:48 GMT

علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۸۳۳

علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: علت حادثه تصادف رانندگی خودرو دکتر نوربخش و تاج الدین مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را سه عامل عدم رعایت حق تقدم راننده سواری، عدم توجه کافی به جلو راننده تریلی و قصور مسوولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن اعلام کرد.

حجم ویدیو: 8.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

سرهنگ علی عبدی گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده در خصوص علت تصادف Crash روز گذشته که منجر به فوت مدیر عامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور شد، سه عامل مشترک در این حادثه Incident نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین علت، بی احتیاطی از جانب راننده سواری تویوتا لندکروز به علت عدم رعایت حق تقدم عبور هنگام دور زدن، دومین علت، عدم توجه کافی به جلو از جانب راننده تریلی نفتکش و ‌سومین علت مربوط به قصور مسوولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن یا تقاطع غیر همسطح بوده است.

دکتر نوربخش و تاج الدین که از همراهان وزیر کار در سفر به گلستان بودند، عصر روز گذشته حین خدمت در بریدگی ورودی غربی گرگان بر اثر تصادف با یک تانکر تریلی حمل سوخت جان خود را از دست دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

گریه های شریعتمداری برای مرگ نوربخش و تاج الدینی

توضیحات دکتر جراح نوربخش و تاج الدینی

فیلم از محل حادثه تصادف نوربخش و تاج الدینی

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جناره خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلای که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت محیط‌بان وظیفه شناش همدانی به اعدام محکوم شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash تامین اجتماعی حادثه Incident سفر اخبار حوادث تصادف خودرو سازمان تامین اجتماعی حادثه رعایت معاون پارلمانی مجلس نوربخش تصادف نوربخش تصادف نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی رئیس سازمان تامین اجتماعی درگذشت درگذشت نوربخش نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی عکس فیلم ایران اعدام رئیس تهران دستگیر ماه ارز آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلس راه خرم آباد-اندیمشک گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند سفید با وانت نیسان در کیلومتر ۳۰ جاده خرم آباد به ویسیان، از چهار سرنشین سمند یک نفر در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر به شدت مجروح شدند.

به گفته سرهنگ بیرانوند حال راننده نیسان هم وخیم اعلام شده است.

وی علت حادثه را عدم توانایی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی سرعت در جاده لغزنده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ساینا در کاشان / ۳ کشته و ۲ مصدوم
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • اشتباه فاحشه‌بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • (ویدئو) تصادف مرگبار اتوبوس با تانکر سوخت در هلمند افغانستان
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • اقدام وقیحانه یک سارق در پرند؛ تلاش برای سرقت از خودرو در حضور راننده پراید (فیلم)