Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پليس زيمبابوه روز جمعه اعلام کرد، بر اثر آتش گرفتن يک دستگاه اتوبوس در اين کشور دست‌کم 42 نفر جان باختند.
به گزارش پارس‌تودي؛ هنوز جزئيات بيشتري از آتش گرفتن يک دستگاه اتوبوس در زيمبابوه گزارشي منتشر نشده است.
کليدواژه زيمبابوه
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: از آغاز طرح نوروزی ۳۱۱ دستگاه اتوبوس و ۵۹۶۴ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان رفت و آمدکرده‌اند.

او با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با ۵ پایانه مرزی کریدور ارتباطی با اروپا است، تصریح‌کرد: پایانه مرزی رازی با بیش از ۴۰ هزار تردد مسافر و ورود و خروج ۳۰۴۶ دستگاه سواری در رتبه اول ترددهای مرزی قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه تمامی پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی به‌صورت فعال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، گفت: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر و ۱۱۳ دستگاه اتوبوس و ۲۱۸۸ دستگاه سواری در رتبه دوم تردد ها قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ ۱۵ هزار نفر، پایانه مرزی سرو با تردد ۱۴ هزار و ۵۶۶ نفر و کی له سردشت با تردد ۲۰۴۷ نفر در رتبه‌های بعدی تردد از پایانه مرزی استان قرار دارند.

او در ادامه گفت: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مجموع ۱۵ هزارو ۷۶۴ مسافر و ۳۶ دستگاه اتوبوس و ۶۴۹ دستگاه سواری از پایانه‌های مرزی استان تردد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • ۵ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در آلمان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری