Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:21:06 GMT

دمای پایتخت از شنبه افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۹۴۰

دمای پایتخت از شنبه افزایش می یابد

تهران- ایرنا- هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پایتخت از فردا (شنبه) افزایش دما به همراه وزش باد خواهیم داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از این اداره کل، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان استان تهران امروز ابری و مه آلود در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پایتخت از فردا (شنبه) با افزایش دما به همراه وزش باد مواجه است که این وزش در جنوب استان شدیدتر خواهد بود.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب (5، 10)، (6، 16) و (5، 15) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
براساس این گزارش ایستگاه های فیروزکوه- امین آباد با دمای منفی 2 درجه سانتیگراد و ورامین با دمای 13 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/ 6139/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وضعيت جوي پايتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای پایتخت طی روزهای آینده/ تهران از کی بارانی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۲۸ اسفند) بارندگی و بارش برف و باران در مناطق مختلف تهران تا روز چهارشنبهفروردین ۱۴۰۳) ادامه دارد. از روز پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) نیز افزایش نسبی دما نیز پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. از بعد از ظهر امروز (۲۸ اسفند) تا روز چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) در پاره‌ای نقاط به ویژه نیمه جنوبی استان وزش باد شدید گاهی خیلی شدید مورد انتظار است. شایان ذکر است روزهای سه شنبه (۲۹ اسفند) و چهارشنبه کاهش محسوس دما و از پنجشنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۲۹ اسفند) ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) نیمه ابری تا ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در اواخر وقت کاهش ابر باحداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885600

دیگر خبرها

  • دمای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/پیش‌بینی رگبار باران و تندباد
  • ورود سامانه ناپایدار بارشی به خراسان رضوی/کیفیت هوا کاهش می‌یابد
  • هشدار وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در یزد
  • پیش‌بینی هوای پایتخت طی روزهای آینده/ تهران از کی بارانی می‌شود؟
  • جوی نسبتا آرام بر آسمان کرمان
  • بارش کم رمق باران در چند شهرستان خراسان رضوی
  • حاکمیت جوی نسبتا آرام بر آسمان کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار نارنجی با بارشی نسبتاً قوی و کولاک در اصفهان/دمای هوا تا ۴ درجه کاهش می‌یابد
  • نوروز همراه با باران شدید در همدان