Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه پزشکانی مانند دکتر « نوربخش» می‌توانستند بیرون از مجموعه ماهانه تا ۳۰۰ میلیون تومان هم درآمد داشته باشند، گفت: اما آنان در راه خدا و خدمت به مناطق محروم شب و روز ندارند. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمناف هاشمی امروز در حاشیه مراسم بدرقه پیکر مرحوم « نوربخش» و « تاج‌الدینی» که در حین مأموریت و براثر سانحه رانندگی در استان گلستان جان خود را از دست دادند، اظهارداشت: واقعا متأسف هستم و این حادثه را به مردم شریف استان گلستان هم تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون این اتفاق ناگوار در اینجا رخ داد.

وی با اشاره به درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی در حین مأموریت در استان گلستان گفت: از نظر ما این عزیزان شهید هستند. من تا یکی دو روز گذشته از شخصیت این عزیزان آنچه که بودند، مطلع نبودم.

استاندار ادامه داد: خوشحال هستم که ویژگی‌های این عزیزان را از 2 وزیر، خانواده و بستگان آنان شنیدم. کمتر کسی را در جمهوری اسلامی داریم که ویژگی‌های انسان‌های بزرگ را داشته باشند و واقعا ناشناخته هستند.

وی ضمن تسلیت درگذشت دکتر نوربخش و تاج‌الدینی به جامعه پزشکی و تأمین اجتماعی کشور گفت: در پزشکان کشور افرادی مانند این عزیزان زیاد داریم که می‌توانند بیرون از مجموعه فعالیت کنند و ماهانه 200 تا 300 میلیون تومان هم درآمد داشته باشند اما در راه خدا و خدمت به مردم مناطق محروم شب و روز ندارند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵دستگاه وانت دوکابین بین شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی جاودان گفت: این اقدام با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و صعب‌العبور و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مهمترین اهداف توسعه ناوگان حمل و نقل بهداشت و درمان استان ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و صعب‌العبور، نوسازی ناوگان حمل و نقل شبکه‌های بهداشت و درمان و تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است.

جاودان اظهار کرد: توزیع این وانت‌ها در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت برای توسعه عدالت در سلامت و ارائه خدمات باکیفیت به مردم در مناطق محروم و صعب‌العبور انجام شده است.

کد خبر 6057630

دیگر خبرها

  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • توزیع هفت‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۱۵دستگاه وانت دوکابین بین شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • اختصاص ۱۵ وانت دو کابین به شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • آخرین مهلت انتخاب محل آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اعلام شد
  • فردا آخرین مهلت انتخاب محل در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی