Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیته سرمربی تیم ملی برزیل ادعا کرد که هرچیز جز صعود به فینال کوپا آمریکا برای سلسائو شکست محسوب می شود. 

به گزارش وبسایت نود، برزیل میزبان کوپا آمریکا سال 2019 است و خود یکی از مدعیان اصلی این رقابت ها شناخته می شود. تیته نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی با اروگوئه در این باره گفت:

باید فوتبال زیبایی بازی کنیم و حتما برنده دیدارهایمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمترین توقع ما، رسیدن به فینال است و قبل از آن نمایش خوب در زمین است. این حرف ها را به این دلیل می گویم که ما در کشوری زندگی می کنیم که با فوتبال زندگی می کنند.

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی برزیل اختصاصی تیته کوپا آمریکا 2019 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران با سه پیروزی مقابل افغانستان، بحرین و کویت در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا راهی مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا حالا خود را برای دیدار با قرقیزستان آماده کند.

بهروز عظیمی جوان‌ترین بازیکن حاضر در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران که در دیدار با بحرین هم توانست گل زیبایی را به ثمر رساند در خصوص آخرین وضعیت خود و هم تیمی‌هایش با رسانه فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را انجام داد.

عظیمی در خصوص حال و هوای تیم پس از صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا گفت: خدا را شکر آخرین بازی گروهی را مقابل کویت با پیروزی پرگل و بدون گل خورده پشت سر بگذاریم. جو تیم خیلی خوب است. خدا را شکر جو تیم روز به روز بهتر و تمرکز بالاتر می‌رود. همدل‌تر از همیشه شده‌ایم تا هر آنچه کادر فنی برای ما منظور کرده‌است را در مسابقه اجرا کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی برای ملت ایران بگیریم.

بازی مقابل قرقیزستان می‌تواند سخت باشد. چند ماه پیش با آنها بازی کردیم. قرقیزستان در همان بازی توانست در چند دقیقه ابتدایی فشار بیاورد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم و جشن صعود به مرحله بعدی را بار دیگر بگیریم.

او در خصوص اولین تجربه اش در جام ملت‌ها گفت: سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست. همه تیم‌ها خیلی پیشرفت کرده اند و دیگر هیچ دیداری ساده نیست. من در دوره‌های قبلی نبودم اما از باتجربه‌ها می‌شنوم که چقدر همه تیم‌ها عوض شده‌اند. تمام تیم‌ها پیشرفت داشته اند. وقتی ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شد معنی اش جام شگفتی‌ها در این دوره است. از کادر فنی بابت اعتمادی که داشتند خیلی تشکر می‌کنم. احساس خوبی دارم در جمع فعلی هستم و برای موفقیت کشورم تلاش می‌کنم.

این بازیکن جوان در خصوص هدف تیم ملی در این بازی‌ها هم گفت: وقتی به قهرمانی فکر می‌کنید هیچ چیز دیگری مهم نیست. واقعاً قرقیزستان با برزیل در مسیر قهرمانی فرق نمی‌کند. باید با تمام توان بازی کرد و به پیروزی در هر دیدار رسید. تیم ملی ایران به هیچ چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

کد خبر 6087003

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم