Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شیراز گفت: در شرایط فعلی تحریم‌ها بیشتر بار روانی دارد. علاوه بر همگرایی و وحدت باید بر روی اعتمادسازی کار کرد. بزرگنمایی برخی رسانه‌ها موجب فاصله گرفتن مردم از حاکمیت شده است.

علی اکبری، نماینده‌ شیراز در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که بهترین راهکار برای عبور از شرایط تحریمی فعلی چیست؟ گفت: در شرایط فعلی شاید بار روانی تحریم‌ها بیشتر باشد، اما در همین راستا دولت برنامه‌هایی دارد که باید مورد پشتیبانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس نیز برنامه‌ها و اقداماتی را دارد که بازتاب اصلی آن در بودجه‌ 98 مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما انتظام داخلی همه‌ این برنامه‌ها و اقدامات به همگرایی برمی‌گردد. ترجیح ما در شرایط فعلی این باید باشد که بهانه‌ای به دست کسی ندهیم چون عقیده‌ و ادعای دشمنان ما این است که نقاط آسیب‌پذیر ایران را شناسایی کنند تا یا جامعه منجر به فروپاشی شود و یا ما را پای میز مذاکره بکشانند.

این عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: این استباط‌ دشمنان غلط است. انشاءالله که هیچ وقت این گونه نخواهد شد.  برنامه‌های دولت، همگرایی بین سه قوه و نقش مجلس در تدوین بودجه‌ 98 باید به سمتی هدایت شود که حداقل فشار به مردم بیاید. این کار همان اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی  یعنی باید جلوی شوک وارده را گرفت.

اکبری در پایان مهم‌ترین نیاز کشور در شرایط فعلی را همگرایی و وحدت دانست و گفت: علاوه بر وحدت باید بر روی اعتمادسازی کار کرد. چون واقعیت این است که بدنه‌ جامعه با حاکمیت فاصله گرفته است و بخشی از این فاصله به عقیده‌ بنده ناشی از رفتار رسانه‌ها و بزرگ‌نمایی بعضی مسائل جزئی است. مدیریت برخی شبکه‌های مجازی که موجب گمراهی مردم می‌شوند از مسائلی است که باید به طور جد به آنها توجه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتمادسازی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!