Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:10:59 GMT

خواننده پر تحرک هنگام اجرا در استیج فرو رفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۱۱۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: خواننده‌ای که مشغول اجرای ترانه بر روی سن کنسرت بود ناگهان دچار حادثه‌ای غافلگیر کننده شد.

حجم ویدیو: 0.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

سرگی مارتینیوک خواننده مشهور اوکراینی در شهر "لوتسک" کنسرتی برگزار کرد و تعداد بسیاری از هواداران او برای شنیدن ترانه های این خواننده راک در سالن حاضر شدند اما هنگامی که هم تماشاچیان و هم سرگی غرق در حال و هوای این کنسرت بودند همگی آنها با حادثه Incident ای ناگهانی غافلگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده مشغول حرکات موزون و اجرای یکی از ترانه های معروف خود بود که یکباره زیر پایش در کف چوبی استیج خالی شد و او در حفره بوجود آمده فرو رفت. اعضای گروه موسیقی که شاهد این صحنه بودند سریعا به کمک سرگی آمدند و او به خواندن ترانه اش ادامه داد.گفتنی است مدتی قبل نیز در یک فستیوال موسیقی برزیلی دانیئل گوئدس 32 ساله در حال راه رفتن روی استیج دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلایی که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خواننده حادثه Incident اخبار حوادث حادثه خواننده فیلم کنسرت غافلگیر عکس فیلم ایران اعدام رئیس تهران دستگیر ماه ارز آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، علیرضا طلیسچی پس از اجرای ۲۹ فروردین ماه در هتل اسپیناس پالاس، یکشنبه دوم اردیبهشت میزبان مخاطبانش در برج میلاد تهران بود.

از نکات قابل توجه کنسرت‌ طلیسچی می‌توان به همخوانی تماشاگران در اجرای تمامی قطعات اشاره کرد که شور و هیجان این اجراها را چندبرابر کرده بود.

طلیسچی با برگزاری ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود.

«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات انتخابی طلیسچی برای اجرا در این کنسرت‌ها بودند.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن رویال اسپیناس و دوم اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

کد خبر 6085512 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد