Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع پیکر سیدتقی نوربخش (مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی) و عبدالرحمان تاج الدین (معاون پارلمانی وی) از بیمارستان میلاد آغاز شد.

در این مراسم که در هوای بارانی برگزار می‌شود، جمعی از نمایندگان مجلس اعضای شورای شهر تهران، نمایندگان مجلس، خانه کارگر و رسانه‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌مراسم  در تالار اجتماعات شهید غرضی بیمارستان میلاد در حال برگزاری است.

پیکر مرحوم  نوربخش بعد از تشییع به شاه‌عبدالعظیم منتقل و پیکر مرحوم تاج‌الدین به اصفهان منتقل می‌شود.

این گزارش تکمیل می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیدتقی نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود

امیرعباس جراحی علمداری مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی این استان در حال اجراست.

وی اضافه کرد: بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین(ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

جراحی علمداری افزود: متناسب با ظرفیت های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

مدیر درمان استان زنجان ادامه داد: پیش بینی های لازم در مراکز درمانی انجام و روسای بیمارستان ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی شده است.

این مسوول یادآور شد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر پرستاری بیمارستان امام حسین با شماره تلفن ۳۳۰۱۱۲۳۱ و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با شماره تلفن ۳۵۲۷۹۲۴۷ آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • برپایی پویش افطاری ساده در ۴۰ پایانه اتوبوس و قطار مشهد
  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • مشارکت ۷۰۰ هنرمند در استقبال از بهار مشهد
  • طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی