Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:24:07 GMT

مودریچ: امسال بهترین سال فوتبالی ام بود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۳۴۶

مودریچ: امسال بهترین سال فوتبالی ام بود

لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی معتقد است که حتی اگر توپ طلا را نبرد، 2018 بهترین سال فوتبال او بود.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کروات که با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد، در جام جهانی نیز به نایب قهرمانی رقابت ها رسید و به عنوان بهترین بازیکن رقابت ها شناخته شد. او همچنین از سوی فیفا و یوفا نیز به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد و از کاندیدهای اصلی توپ طلا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال لوکا تاکید کرد که حتی اگر توپ طلا به او نرسد، امسال بهترین سال فوتبالی او بوده است.

 

 

 

 

او پس از پیروزی 3-2 مقابل اسپانیا گفت:" باید ببینیم چه خواهد شد. من افتخار می‌کنم که برای این عنوان بجنگم. اگر آن را ببرم، عالی خواهد بود، در غیر این صورت هیچ چیز تغییر نخواهد نکرد. بدون توپ طلا یا با توپ طلا، امسال بهترین سال فوتبالی من بود."

 

مودریچ سپس درباره تغییر شرایط در رئال گفت:" با حضور سولاری، شروع خوبی داشتیم. می‌توانید در این 4 بازی به وضوح چنین چیزی را ببینید، حضور او خیلی خوب بوده و امیدوارم به همین شکل ادامه پیدا کند. من روز به روز احساس بهتری دارم، خیلی زود پس از جام جهانی به تیم اضافه شدم و در چند بازی اخیر از لحاظ  فیزیکی احساس خیلی خوبی داشته ام."

رئال مادرید لوکا مودریچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم