Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@16:30:45 GMT

وقتی کی‌روش مسیر را اشتباهی می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۴۰۸

به گزارش وانانیوز،  تیم ملی کشورمان برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود. بعد از عملکرد خوب تیم ملی ایران در جام جهانی انتظارات از تیم کی‌روش بالا رفته است. تاکنون یوز‌های ایران چند دیدار تدارکاتی برگزار کردند که مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال و اصحاب رسانه قرار گرفته است. مسئولان فدراسیون فوتبال و کادرفنی با اعلام کشوری با ایران بازی نمی‌کند پاسخ قانع‌کننده‌ای نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



در این چند سال اخیر علی رغم روابط دیپلماتیک بسیار خوبی که ایران در سطح جهان ایجاد کرد، اما هرگز کادرفنی و مسئولان فدراسیون از این روابط خوب استفاده نکردند. دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی که به سختی می‌توان در نقشه پیدا کرد فقط ارزش و اعتبار تیم ملی کشورمان زیر سوال می‌رود. ظاهراً عوامل کادرفنی فراموش کردند که ایران باید در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های آسیایی بازی کند. در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام هم گروه هستیم، اما در دیدار تدارکاتی با تیم‌های آمریکایی و آفریقایی بازی می‌کنیم که باید هزینه‌های بیشتری بابت سفر و اسکان آن‌ها پرداخت کنیم در صورتی که در آسیا تیم‌هایی هستند که می‌توانند حریف تمرینی خوبی باشند و همچنین هزینه کمتری هم برای دیدار با آن‌ها پرداخت خواهیم کرد.



زمانی که رییس فدراسیون فوتبال جهانی برای بازی‌های مهم باشگاهی و تیم ملی ایران به کشورمان سفر می‌کند این نشان از روابط خوبمان با فدراسیون جهانی است که اگر تیمی حاضر به بازی با ایران نشد از پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم. بعد از درخشش تیم ملی ژاپن در جام جهانی روسیه و تیم باشگاهی این کشور در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا سامورایی‌ها برای ایران به غول تبدیل شوند.



تا جام ملت‌های آسیا زمانی باقی نیست کاش کادرفنی تلاش می‌کرد لااقل در این چند ماه باقی مانده تیم ملی ایران با یکی از تیم‌های شرق آسیا بازی کند تا در جام ملت‌های آسیا با مشکل مواجه نشویم.



ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان در اینباره گفت: تیم ملی ایران برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا نیاز مبرم به دیدار‌های تدارکاتی با تیم‌های آسیایی دارد. سبک فوتبال تیم‌های آسیایی با اروپا، آفریقا و آمریکا بسیار متفاوت است.  



وی ادامه داد: توباگو نمی‌تواند تیم ملی کشورمان را برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا آماده کند فقط حریف تمرینی خوبی برای تیم ملی ایران است. فراموش نکنیم در جام ملت‌های آسیا بازی داریم.



پیشکسوت فوتبال ایران بیان کرد: معتقدم تیم ملی کشورمان باید با تیم‌های بازی کند که به تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا نزدیک باشد. ایران و عراق از رقابت‌های گروهی صعود می‌کنند و کارلوس کی‌روش هم بابت صعود از بازی‌های گروهی خاطر جمع است. تیم‌های مراحل بعدی برای ایران خطرناک هستند.



ابراهیمی با اشاره به اینکه کی‌روش جز بهترین مربیان جهان است، گفت: کی‌روش علی رغم حرفه‌ای بودن، اشتباهاتی هم دارد. زمانی که رحمتی از تیم ملی رفت کی‌روش کاری نکرد، اما سردار آزمون که کمک زیادی به تیم ملی نکرد برای بازگشتش همه کار کرد. امیدوارم تیم ملی عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

منبع: وانا

کلیدواژه: ورزشی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم

میلاد فخرالدینی می گوید هیچکدام از چک هایش در این مدت پاس نشده است.

طرفداری | مدافع تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را درباره مصاحبه‌اش بعد از بازی با آلومینیوم اراک ارائه کرد.

میلاد فخرالدینی مدافع راست استقلال بعد از بازی با آلومینیوم اراک در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که شش ماه است پولی دریافت نکرده. این مصاحبه به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و برخی با انتقاد از فخرالدینی به این موضوع اشاره کردند که چطور او که بهمن ماه به استقلال پیوسته است، در مصاحبه‌اش مدعی شده شش ماه پولی دریافت نکرده است.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با تسنیم درباره این موضوع گفت:

من چند دقیقه صحبت کردم و توضیحاتم کامل بود، ولی برخی فقط دنبال حاشیه درست کردن هستند و طوری حرف‌هایم را برداشت می‌کنند که خودشان می‌خواهند. قرار بود در نیم‌فصل از آلومینیوم اراک پول بگیرم، ولی چون جدا شدم دیگر این موضوع منتفی شد و پولی از باشگاه سابقم دریافت نکردم. متأسفانه چک‌های من هم پاس نشده است. وقتی گفتم شش ماه است پولی دریافت نکردم، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم و این زمان فقط مربوط به حضورم در استقلال نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را خواهند یافت
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی «پاسخ واقعی» دریافت می‌کنند
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی را درمی‌یابند
  • خط قرمز ایران روی رویای خاورمیانه جدید و کریدور IMEC
  • پدری: مالک توپ باشیم پی‌اس‌جی را شکست می‎‌دهیم
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود
  • پوستکوگلو به دیدار با آرتتا، پپ و کلوپ می‌خندد