Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:طی تماس شهروندان با اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر وضعیت اورژانسی بیمار قلبی بلافاصله تکنسین‌های اورژآنس به محل اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژآنس پس ارائه خدمات درمانی اورژانسی به بیمار قلبی و به دلیل وخامت حال، بیمار باید با آمبولانس از سه راه سجادیه امیرکلا به سمت بیمارستان انتقال داده شود که بی توجه راننده خودرو۲۰۶ به آژیر‌ها پی درپی آمبولانس مانع سرعت حرکت امبولانس در هنگام انتقال بیمار ارست قلبی تنفسی به بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام نیا روشن گفت: دراین ماموریت بیمار جان باخت.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل افزود: دیروز ماموریتی به مرکز دیسپچ سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در معاونت بهداشتی در خیابان مدرس نرسیده به میدان باغ فردوس گزارش شد که بلافاصله مرکز دیسپچ، تکنسین‌های پایگاه رضی کلا به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی اولیه بیمار را انجام دادند و بیمار پس از بهبودی و درمان در محل شد.

وی افزود: بعد از پایان ماموریت، آمبولانس اورژآنس خواست از مرکز بهداشت خارج شود که راننده پژو پشت سر آمبولانس پارک می‌کند و به تکنسین‌های اورژانس اعلام می‌کند تا یک ساعت منتظر باند تا کارش تمام شود.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس بلافاصله با ۱۱۰ تماس می‌گیرند و راننده پژو با متوجه شدن تماس با کلی بحث و توهین به تکنسین اورژانس خودرو خود را برداشت و رفت.
انتهای پیام/آ

مزاحمت جدید برای اورژانس ۱۱۵بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژآنس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات پرستاری رشد قابل توجهی داشته است/ ماندگاری در مناطق محروم با اجرای تعرفه‌های ترجیحی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدتقی جهان‌پور درباره تعرفه‌های خدمات پرستاری اظهار کرد: سازمان نظام پرستاری جلسات مشترکی را با «معاون پرستاری وزارت بهداشت» و «شورای عالی بیمه سلامت» به منظور تعرفه‌های خدمات پرستاری برگزار کرد. البته اقدامات سازمان نظام پرستاری به منظور افزایش تعرفه‌های خدمات پرستاری به برگزاری جلسات مشترک محدود نمی‌شود بلکه کارگروه تخصصی تعرفه‌های خدمات پرستاری در سازمان نیز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مبلغ ریالی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش یافته است، افزود: به این ترتیب مبلغ ۲۰هزار و ۱۰۰ تومان در سال گذشته به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت. همچنین ارزش نسبی خدمات پرستاری به میزان ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری در ارزیابی نرخ تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: بررسی نرخ تعرفه‌های خدمات پرستاری ابلاغ شده بیانگر این است که ارزش این خدمات به میزان قابل توجهی رشد کرده است.

جهان‌پور با بیان اینکه تعرفه‌های ترجیحی در مناطق محروم برای نخستین‌بار تصویب شد، اظهار کرد: برای امسال وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری موضوع تعرفه‌های ترجیحی در مناطق کمتر توسعه‌یافته را در کانون توجه قرار دادند؛ چرا که این مولفه را حائز اهمیت می‌دانند. تعرفه‌های ترجیحی در مناطق محروم برای بیمارستان‌هایی است که ضریب K کمتری دارند. هدف از تصویب و اجرای تعرفه‌های ترجیحی، ماندگاری پرستاران برای ارائه خدمات در مناطق محروم است.

رئیس‌کل سازمان نظام درباره اثرگذاری اجرای تعرفه‌های ترجیحی در مناطق محروم گفت: به طور قطع، اجرای تعرفه‌های ترجیحی در مناطق محروم می‌تواند بر ماندگاری پرستاران در این مناطق و ارائه خدمات پرستاری اثرگذار باشد. بسیاری از کارشناسان مسائل پرستاری با در نظر گرفتن مسائل معیشتی بر اجرای تعرفه‌های ترجیحی در مناطق محروم تاکید داشتند. پیش از تصویب اجرای تعرفه‌های ترجیحی در مناطق محروم، میزان دریافتی پرستاران ناچیز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری رشد قابل توجهی داشته است/ ماندگاری در مناطق محروم با اجرای تعرفه‌های ترجیحی