Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@05:56:17 GMT

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۶۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: نتایج حاصل از اجرای مدلهای تصاویر ماهواره هواشناسی برای 24 ساعت آینده،  بیانگر آسمانی نیمه ابری تا ابری در استان است که با تقویت ناپایداری های جوّی از اواخر وقت امروز تا فردا برای برخی مناطق مرکزی و نیمه شمالی استان بارش باران  قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای نخعی از ادامه روند افزایش دما در استان طی امروز و امشب خبرداد و افزود: در این مدت به طور میانگین 3 تا 4 درجه دما افزایش می یابد اما بتدریج از فردا تا روز یکشنبه‌ هفته آینده تغییرات دما روندکاهشی خواهد داشت.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداق دمای دو درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و طبس با حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

بنا به گفته کارشناس هواشناسی، تغییرات دمایی مرکز استان در این مدت بین 6 تا 20 درجه سانتیگراد بوده و پیش بینی می شود امروز حداکثر دمای بیرجند با دو درجه افزایش به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سامانه بارشی خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

محمد حسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان طی امروز و اواسط هفته آینده، عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او گفت: احتمال بارش‌های پراکنده طی ساعاتی از بعدازظهر روز جمعه و جمعه شب به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۲۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان و بهار با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرستان‌های استان بودند.

باقری شکیب گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان