Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وضعیت سینمای رسانه‌ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در قالب یک نظرسنجی از اهالی رسانه بررسی می‌شود.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره بررسی وضعیت سینما رسانه در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: با توجه به بازخوردهایی که از برپایی جشنواره سی و ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت داشتیم که همچنان هم ادامه دارد تصمیم گرفتیم در قالب پرسشنامه‌ای به جزئیات سینمای رسانه‌ها در دوره گذشته بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرم نظرسنجی با 23 سوال آماده شده و لینک آن از طریق سامانه جشنواره برای همه حاضران در سینمای رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، عوامل فنی، تهیه کنندگان و کارگردانان آثار حاضر در جشنواره ارسال می‌شود.
مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه این نظرسنجی از روز گذشته آغاز شده است، خاطرنشات کرد: در همین روز اول با مشارکت اهالی محترم رسانه بیش از 400 نفر پرسشنامه را تکمیل کردند و امیدواریم مجموع این نظرات منجر به اتفاق بهتری برای دوره پیش رو شود.
به گزارش ایرنا، جشنواره فیلم فجر بعد از اینکه چندین سال پیاپی به میزبانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، سال گذشته و سی و ششمین دوره آن به پردیس ملت رفت. اتفاقی که با انتقادهایی از سوی اهالی رسانه مواجه شد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز مانند ادوار گذشته در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد اما فعلا محل دقیق اهالی رسانه و کاخ جشنواره مشخص نشده است.
فراهنگ**9246**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما رسانه جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود