Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:33:20 GMT

دولتمردان خودساخته نبودند که تن به خواست دشمن دادند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۷۰۶

دولتمردان خودساخته نبودند که تن به خواست دشمن دادند

سفارش و تاکید مقام معظم رهبری به خود سازی سیاستمداران و دولتمردان است چرا که دولت مردان اگر خودساخته بودند هیچ وقت در جهت دلخوشی مستکبرین تن به خواسته های آنها نمی دادند‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، شب گذشته مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مراسم بزرگداشت مرحوم علامه قاضی استاد بزرگ عرفان که در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس برگزار شده بود گفت: ما شاهدیم که مقام معظم رهبری دائما عبارت "جوان مومن انقلابی" را در سخنانشان دائما به کار میبرند و تاکید بر آن دارند و ایشان مرحوم آیت الله قاضی را الگویی برای جوانان دانسته اند، حال نیز مولفه های مومن و انقلابی دو مولفه جدایی ناپذیر هستند و جوان نمی تواند فعالیت اجتماعی انجام دهد مگر با درک صحیحی از معنویت و عرفان چرا که اگر جوان سرشار از معنویت و عرفان نباشد قطعا فرد انقلابی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سفارش و تاکید مقام معظم رهبری در این راستا به خود سازی سیاستمداران و دولتمردان است چرا که دولت مردان اگر خودساخته بودند هیچ وقت در جهت دلخوشی مستکبرین تن به خواسته های آنها نمی دادند‌.

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خارنشان کرد: امید داریم روزهایی را شاهد باشیم که سکاندارای کشور در دستان جوانان مومن اتقلابی باشد چراکه این وعده خیلی دور نیست.

 

مجتبی مختاری گفت: دوره جوانی از با ارزش ترین دوره ها می باشد بنا بر این سلسله جلساتی را برای جوانان در نظر گرفته ایم تا با معرفی اشخاص صاحب نفس و شاخص قراردادن اولیاء اللهی الگو سازی مناسبی را برای جوانان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

ریشه در کوهستان/ آرمان قلی‌پور از شهرکرد

بیمارستان درختان/ شروین وحدت از تهران

باغ/ فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

صنوبر/ رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

روزی که محیط‌بان گریست/ هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

کد خبر 6097956

دیگر خبرها

  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است